Підпишіться на розсилку акційних пропозицій від METRO

Підписатися

Отримуй картку METRO в один клік через Viber

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» дозволить отримувати карти в один клік через Viber

 

Київ, 25 квітня 2018 року - в рамках стратегії діджиталізаціі компанія "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" разом з технологічним партнером, компанією Middleware (США), продовжує пропонувати клієнтам кращі цифрові інструменти. Слідом за випуском нової версії мобільної програми, МЕТRО надає покупцям можливість отримувати карти клієнтів у месенджері Viber.

Цифрову карту МЕТRО тепер можна отримати в один клік в паблік акаунті METRO в Viber. Для цього достатньо ввести свій номер телефону,  у відповідь бот МЕТRО безкоштовно надішле активну цифрову карту торговельної мережі. Такою картою можна відразу ж скористатися на касі, без необхідності окремої реєстрації в магазині. Всі каси в торгових центрах МЕТRО обладнані спеціальними сканерами для зчитування карток з екрану смартфона.

 

Завдяки технологічному партнерству з Middleware, МЕТRО стала першим рітейлером в Україні, який почав реєструвати клієнтів у Viber. В Україні зареєстровано близько 20 млн. користувачів Viber-месенджера. Тепер всі вони з легкістю зможуть отримати цифрову карту клієнта МЕТRО без необхідності оформлювати пластикову картку в магазині.

METRO також отримує відмінний канал комунікації, так як через Viber можна не тільки робити емісію цифрової карти, але і відправляти персоналізовані пропозиції, нагадування, інформацію про знижки, і навіть проводити повноцінні сервісні операції.

 

Управляти емісією карток і комунікаціями з клієнтами в Viber METRO допомагає сет технологій Middleware – Corezoid Process Engine, Deepmemo Rules Engine.

Оксана Кулікова, Маркетинг-директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»: «Ми ретельно працюємо над тим, щоб пропонувати нашим клієнтам сучасні технологічні рішення у здійсненні покупок у торгових центрах METRO. Ми впровадили нові хмарні технології, щоб бути максимально доступними, зручними і швидкими в спілкуванні з нашими клієнтами – дати можливість клієнту швидко отримати карту, відповісти на будь-яке запитання в реальному часі, отримувати моментальний зворотний зв'язок від клієнта або радувати клієнтів персоналізованими пропозиціями».

 

«Згідно з концепцією 4-х екранів, розробленої Middleware, в сучасному світі немає необхідності в мобільних додатках – «швейцарських ножах», з десятками функцій. Сервісні комунікації, продажі, клієнтську підтримку зручно організовувати за допомогою додатків з відкритими інтерфейсами – в месенджерах, які відкрили зручні API », - розказує Founder і CEO Middleware Олександр Витязь.

 

«Viber прагне бути універсальним додатком, в якому користувачі можуть робити все, що їм потрібно, не перемикаючись на інші програми: не тільки обмінюватися повідомленнями, але і дізнаватися останні новини, здійснювати покупки, шукати цікавий контент. Разом з нашими партнерами, такими як METRO Cash & Carry, ми використовуємо сучасні інтелектуальні технології, щоб зробити життя наших користувачів простішим і мобільнішим», - зазначає Яна Рожкова, PR-директор Viber в Україні.

IMG-6069
IMG-6070
IMG-6071