«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»

30 червня 2021 року, м. Київ – «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» як частина великого міжнародного рітейлера METRO AG підтримує глобальні тенденції щодо збереження навколишнього середовища та розпочинає 6-тижневу кампанію, метою якої є зменшення «екологічного сліду» завдяки залученню соціально відповідальних постачальників мережі та підвищенню рівня обізнаності клієнтів торговельних центрів METRO щодо товарів із більш дружнім до довкілля пакуванням.

Використання пластику в харчовій галузі є доволі поширеною практикою, адже саме таке пакування забезпечує якість товарів, допомагає боротися з харчовими відходами та відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, особливо в умовах пандемії COVID-19. Проте зворотний бік використання цього матеріалу, який розкладатиметься сотні років, мотивує відповідальний бізнес об’єднуватися та шукати шляхи зменшення використання пластику, пропонуючи та інформуючи клієнтів про більш дружні до довкілля товари. Тож, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднала соціально відповідальних постачальників мережі, які зосереджені на зменшенні використання пластику в пакуванні своїх товарів та керуються принципом 3R (скорочувати, вторинно переробляти, використовувати повторно), у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO».

Саме інформацією щодо товарів, в упакуванні яких постачальники використовують менше пластику, наприклад, замінено пластикове пакування на більш дружню до довкілля альтернативу, чи завдяки редизайну упаковки зменшено використання первинного пластику, замінено елементи упаковки на вторинно перероблений пластик та інше, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» ділиться зі своїми клієнтами за допомогою офлайн каналів у торговельних центрах та завдяки діджитал-каналам. Такі кроки дозволяють покупцям дізнатися про більш дружні до довкілля товари та зробити вибір на їхню користь, у такий спосіб зменшивши власний «екологічний слід».  

Завдяки асортименту власних торгових марок, компанія METRO також робить власний внесок у кампанію «Менше пластику на полицях METRO». Керуючись принципом 3R, починаючи з 2014 року, команда METRO в 17 країнах присутності компанії активно працює над зменшенням використання пластику в пакуванні своїх власних торгових марок. У 2018 році компанія зобов’язалася на глобальному рівні зменшити до 2023 року пластикове пакування у власних торгових марках METRO на 300 тонн. Згідно з результатами фінансового року 2019/2020 (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.), ціль уже перевищено майже до півмільйона кілограм, а саме, зменшено використання пластику в пакуванні власних торгових марок на 491 тонну. 

На цьому компанія не зупиняється та продовжує активно впроваджувати в свою діяльність найкращі міжнародні практики у даній сфері та шукає локальних виробників альтернативних видів пакування, які могли би забезпечити потреби компанії у повному обсязі. 

«Глобальна кампанія «Менше пластику на полицях METRO» розпочалася в 24 країнах присутності компанії з оголошення про інтернаціональну багаторічну співпрацю між METRO та Plastic Bank, інноваційною організацією, головною метою діяльності якої є побудова етичної екосистеми переробки пластикових відходів, не давши їм потрапити в океани. У рамках співпраці компанія METRO поставила собі досить амбітну ціль – за перших 12 місяців зібрати та передати на повторну переробку більше ніж 65 мільйонів пластикових пляшок. Задля реалізації цієї мети METRO вирішила об’єднати соціально відповідальних постачальників та клієнтів мережі, – коментує Олеся Оленицька, Директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», – METRO Україна також розуміє та приймає всю відповідальність перед світовою спільнотою за вплив, який чинить щоденне використання пластику на екологію планети. Саме тому зменшення відходів пластику – одне з ключових стратегічних завдань компанії, яке обов’язкове до виконання у кожній країні присутності компанії включно з Україною. Тож наш підрозділ теж долучився до реалізації стратегії Групи та запросив українські філії міжнародних компанії взяти участь у глобальній ініціативі. 

Наша країна зараз перебуває у перехідному періоді розвитку сектору управління відходами. За останні роки Україна зробила кілька важливих початкових кроків для зміни ситуації. Ми впевнені, що успішна реалізація цього процесу можлива лише за підтримки відповідального бізнесу, тож готові максимально допомагати суспільству в цьому напрямку», – підсумовує Олеся Оленицька. 

«Кока-Кола вже багато років втілює в Україні свої глобальні зобов’язання у сфері сталого розвитку, зокрема реалізуючи проєкти у галузі поводження з відходами в рамках стратегії “Світ без відходів”. Це всесвітня ініціатива, мета якої до 2030 року збирати та переробляти у світі таку ж кількість упаковки, яку компанія випускає на ринок. За 2020 рік Кока-Кола в Україні зібрала та переробила 43% еквіваленту упаковки, яку вона випустила на ринок. Також ми ставимо перед собою амбітні цілі щодо зменшення ваги пакувальних матеріалів котрі використовуються при виробництві. Саме тому у 2020 році ми зменшили вагу пластикової кришки на 18%, що дозволило скоротити використання пластику на понад 200 тонн на рік», - зазначив Андрій Бублик, директор із зв’язків з державними установами та комунікацій Кока-Кола Беверіджиз Україна.

«ПепсіКо в Україні, як і в усіх країнах своєї присутності, прагне досягати лідерства на ринку відповідальним шляхом: дбаючи про клімат, збереження довкілля та ощадливо використовуючи природні ресурси. Наша компанія зобов’язалася поступово зменшувати свій екологічний слід та звести до 0% викиди парникових газів в атмосферу вже до 2040 року. Скорочення первинного пластику та збільшення вмісту переробленого пластику в пакуванні  наших напоїв – частина плану компанії та важлива ланка в досягненні поставлених цілей. Бренд Lipton Ice Tea першим в Україні перейшов на використання пакування зі 100% переробленого пластику - rPET, придатного також для подальшої переробки та використання в харчовій промисловості» - прокоментувала Аліна Матківська, керівниця відділу корпоративних комунікацій PepsiCo в Україні.

«Наша робота зосереджена на трьох принципах - Reduce (скоротити використання), Reuse (використовувати повторно), Recycle (переробити). У компанії P&G реалізується багато пілотних проектів з розробки та тестування нових продуктів і нових рішень в області упаковки, які наблизять нас до глобальної мети - скорочення відходів з пластика.

До 2030 року компанія P&G зобов’язалась скоротити використання первинного пластику в упаковці на 50%. Це амбітна мета, яку ми досягнемо за рахунок полегшення упаковки, більшого використання переробленого пластику, а також переходу на більш концентровані форми продукції (наприклад, капсули для прання Ariel PODs) і, коли це доцільно, альтернативні матеріали. За нашими оцінками, це дозволить відмовитися від використання понад 300 000 тонн первинного пластику.

Наші бренди докладають зусиль для збільшення частки переробленого пластику в складі своєї упаковки. В Європі пляшки засобів для прання Ariel вже складаються з переробленого пластику на 25%, а упаковка Lenor та Mr. Proper на 50%. Head & Shoulders, Pantene і Aussie, збільшили обсяги використання переробленого пластику в пляшках на 25%. Прозорі пляшки засоби для миття посуду Fairy на 25% складаються з переробленого пластику», - розповідає Дмитро Кисельов, генеральний директор Проктер енд Гембл в Україні.

«Компанія Henkel прагне, щоб до 2025 року 100% наших пакувальних матеріалів були придатними для переробки або повторного використання. Крім того, ми прагнемо скоротити кількість первинних пластмас, що отримуються з корисних копалин, в наших споживчих товарах на 50 відсотків. Ми маємо намір досягти цього за рахунок збільшення частки переробленого пластику до більш ніж 30 відсотків в асортименті Henkel у світі, скорочення обсягу пластику.Наприклад, пляшки засобів для делікатного прання Perwoll на 50% складаються з переробленого ПЕТ-пластику  (стосується пляшок засобів Perwoll об`ємом до 3 л) і є придатними для  переробки. До того ж ми поширюємо свої ідеї щодо екологічного розвитку серед партнерів і постачальників», - коментує Денис Шубин, керівник департаменту з продажу Henkel, Засоби для прання та догляду за оселею.

Довідка про METRO

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.) склав 754 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 7 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 97 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de

Довідка про «Кока-Кола Беверіджиз Україна»

ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» — лідер українського ринку безалкогольних напоїв, що входить до Coca-Cola HBC Group, провідного ботлера продукції The Coca-Cola Company з об’ємом продажу понад 2 мільярди умовних упаковок продукції. Компанія працює у 28 країнах світу та обслуговує приблизно 595 млн споживачів. Coca-Cola HBC пропонує широкий вибір безалкогольних напоїв у різних категоріях: солодкі газовані напої, соки, вода, спортивні та енергетичні напої, чай та кава. Компанія дотримується принципів сталого розвитку з метою створення цінностей для свого бізнесу і для суспільства. Ця політика передбачає задоволення потреб споживачів у виборі безалкогольних напоїв, заохочення відкритих робочих стосунків, ведення бізнесу в умовах дбайливого ставлення до навколишнього середовища та здійснення вагомих внесків у соціально-економічний розвиток місцевих громад. Для отримання більш детальної інформації завітайте на https://ua.coca-colahellenic.com/ua/.

За додатковою інформацією звертайтеся: Тетяна Нижник, Tetiana.Nyzhnyk@cchellenic.com, Менеджер із комунікацій ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед», тел. +38 (044) 490-07-07.

Довідка про PepsiCo в Україні

Компанія PepsiСo – один з лідерів українського ринку продуктів харчування і напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» та ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». У портфель компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква мінералі». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's®, Cheetos® і «Хрусteam». PepsiCo в Україні також займає міцні позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька» і дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація - на www.pepsico.ua  

Довідка про P&G

Екологічна відповідальність є невіддільною частиною нашої місії. У 2020 році ми скоротили викиди парникових газів на 52 % в межах нашої діяльності, всі наші заводи трансформувалися і не доправляють твердих виробничих відходів на звалища, 31 % наших заводів працюють на відновлюваних джерелах енергії, 90 % нашої упаковки придатні до переробки і ми зобов’язались вдвічі скоротити використання первинного пластику.

Ми на шляху до досягнення амбітної мети до 2030 року:

  • стати вуглецево-нейтральними протягом десятиліття;
  • перейти на 100% упаковку, яку можна переробляти;
  • скоротити використання первинного пластику на 50%.

 

Довідка про «Хенкель Україна»

Історія компанії Henkel, заснованої в 1876 році, налічує понад 140 років. Штаб-квартира компанії знаходиться в Дюссельдорфі, Німеччина. У 1907 році хіміки компанії Henkel зробили революцію в пранні, cтворивши перший пральний засіб активної дії Persil, тепер відомого в багатьох країнах.

Створення ТОВ з ІІ «Хенкель Баутехнік (Україна)» в 1998 році стало запуском діяльності Компанії «Хенкель» на українському ринку. У 2000 році Компанія Henkel CEE GmbH розпочала діяльність у сегменті «Засоби для прання та догляду за оселею» на території України. Сьогодні в Україні розташовано 4 виробничі об'єкти та два офіси. Henkel веде свою діяльність у всьому світі і володіє збалансованим і диверсифікованим портфелем брендів. Компанія займає лідируючі позиції в промисловому і споживчому секторі завдяки інноваціям, брендам і технологіям трьох бізнес-напрямків: Adhesive Technologies «Клейові технології», Beauty Care «Косметичні засоби» та Laundry & Home Care «Засоби для прання та догляду за оселею». Найважливіші бренди в напрямку «Засоби для прання та догляду за оселею» -  Persil, Bref, Perwoll, Silan, Somat. Чисельність співробітників компанії Henkel складає майже 53 000 співробітників, майже 85% з яких працюють за межами Німеччини. Henkel є визнаним лідером в області сталого розвитку і займає провідні позиції в багатьох міжнародних індексах і рейтингах.