METRO для HoReCa | METRO

ОПТОКУЛЬТУРНИЙ АСОРТИМЕНТ В METRO 

Для своїх професійних клієнтів METRO зібрав кращі та потрібні категорії товарів по різних напрямках. Товари для готелів, кав’ярень, закладів азійської, європейської, української та інших кухонь. Особливої уваги варті товари власних марок METRO:

ОПТОКУЛЬТУРНА ВИГОДА В METRO

Купуйте більше – витрачайте менше. ОПТОКУЛЬТУРА METRO базується на оптових цінниках. Ця система, допомагає отримати максимум вигоди від оптового формату закупки.

Ось як це працює:  ціна на одиницю товару стає меншою, в залежності від кількості придбаних штук. Тож за свій бюджет на закупку ви можете придбати більше товарів у METRO. 

А щоб вам було легше орієнтуватися, на які товари діють оптові ціни, зверніть увагу на цінники:

  • Однорівневий цінник – відображає звичайну ціну, вона не змінюється залежно від кількості придбаного товару.
  • Дворівневий цінник – відображає 2 ціни: звичайну та «дрібний опт», тобто ціну, що автоматично спрацює на касі при купівлі 2-х або більше одиниць товару. Кількість одиниць товару, яку треба придбати, щоб спрацював «дрібний опт», вказано над другою ціною.
  • Трирівневий цінник включає дві попередні ціни й відкриває «крупний опт» – ще більш вигідна ціна за умови придбання більшої кількості одиниць товару (якщо порівнювати з дрібним оптом).  

Уважно перевіряйте необхідний обсяг товару, щоб придбати його за більш вигідною ціною, та заходьте на наш сайт, щоб дізнаватися про нові пропозиції першим.