Корпоративна соціальна відповідальність для «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» – це постійна увага до етичного ведення бізнесу та внесок у розвиток економіки, створення умов для покращення рівня життя як працівників та їх сімей, так і місцевих громад та суспільства загалом. Ми віримо, що дотримання стратегії корпоративної соціальної відповідальності та принципів політики сталого розвитку забезпечить поєднання економічних, соціальних та екологічних факторів в основі бізнес-стратегії компанії та дозволить нашому бізнесу задовольнити потреби майбутніх поколінь.

 

Метою Стратегії сталого розвитку «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» є: 

1. Ефективне використання можливостей та ресурсів:

  • Надійне постачання стабільного асортименту товарів, що задовольняє всі потреби клієнтів;
  • Використання всіх можливостей економії ресурсів та коштів компанії;
  • Використання всіх можливостей розвитку бізнесу при виході на нові ринки, залученні нових груп клієнтів, розширенні асортиментного ряду тощо.

2. Виявлення ризиків та запобігання негативним наслідкам: 

  • Постійна гарантія наявності ресурсів, продуктів та товарів;
  • Забезпечення екологічних, соціальних та стандартів якості з метою зниження репутаційних та комерційних ризиків; 
  • Зменшення наслідків непередбачуваних витрат, що можуть виникнути через нестабільні ціни на енергію та сировину.

3. Зміцнення репутації та впевненості суспільства в компанії:

  • Посилення наших конкурентних позицій;
  • Покращення сприйняття «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» стейкхолдерами як відповідальної прозорої компанії;
  • Управління очікуваннями суспільства за допомогою конструктивного діалогу зі стейкхолдерами;
  • Посилення соціального значення цінностей компанії як відповідального корпоративного громадянина суспільства.