Про роботу в METRO

Про роботу в метро

Наразі компанія управляє 21-м класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, та Житомирі; та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 19 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії METRO Україна за 2021/2022 фінансовий рік (жовтень 2021 р. – вересень 2022 р.) склав 730 млн. євро. 

Ми прагнемо стати головним партнером HoReCa та заохотити клієнтів до ОПТОКУЛЬТУРИ

Наш курс спрямований на побудову культури всеосяжної клієнтоцентричності, де кожен гравець команди МЕТRО Україна щодня впливає на підвищення цінності для наших клієнтів і може самостійно та зважено приймати рішення для покращення клієнтського досвіду. Втілювати стратегію кожного дня команді фахівців допомагають ПРОСТІ ІСТИНИ МЕТRO, згідно з якими:
  • Внесок кожного – це крок для досягнення наших цілей!
  • Люди – це основа основ METRO!
  • Наше прагнення – це пальне, яке живить нас!
  • Наша сила – у нашій єдності!
Ціннісна пропозиція METRO уособлює культуру “Care to Dare” — середовище, в якому кожен дбає про інших та про бізнес і відчуває турботу про себе, завдяки чому не боїться ризикувати.

Реалізовуй свій талант разом з МЕТRO Україна!

Стратегія sCore

У січні 2022 року компанія METRO представила свою нову стратегію зі зростання «sCore». У найближчі роки компанія має на меті прискорити темпи свого зростання, максимізувати ціннісні пропозиції та, з довгостроковими цілями до 2030 року, розширити свої позиції провідної оптової компанії з продажу харчових продуктів.

ОПТ на максимум

Ми прагнемо стати головним партнером HoReCa, заохотити кінцевих споживачів до ОПТОКУЛЬТУРИ, забезпечити мультиканальність взаємодії та розвивати культуру всеосяжної клієнтоцентричності

Наші ключові переваги

У цьому нам допоможуть наші ключові переваги: релевантний стислий та стабільний асортимент; «виразні» та якісні власні марки; щоденно вигідні ціни; відмінний сервіс та трансформація в мультиканальний центр продажів.

Наша мета — стабільно зростати щороку. Досягти цього нам допоможе зростання команди та її розвиток, впровадження LEAN-підходу на всіх рівнях, та максимальна діджиталізація процесів.
Разом ми зможемо досягти будь-яких вершин!