Результати проведення щорічної благодійної ініціативи «МЕТRО Миколай»

Результати проведення щорічної благодійної ініціативи «МЕТRО Миколай»

У грудні 2020 року METRO Україна вп’яте провела благодійну акцію «METRO Миколай», метою якої стала передача до Дня Святого Миколая товарів на благодійність закладам, що опікуються дітьми в складних життєвих обставинах. Компанія розширила можливості участі в благодійній акції та окрім передачі товарів у торговельних центрах METRO, дала можливість своїм клієнтам, які здійснюють замовлення через інтернет, пожертвувати куплені товари за допомогою сервісу доставки онлайн-замовлень Foodway. Окрім цього, 40 співробітників «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» стали «Миколайчиками» для дітей, які наразі проживають у центрі соціально-психологічної реабілітації благодійної організації «Асперн» у місті Києві та здійснили дитячі мрії.

У рамках благодійної акції «METRO Миколай» діяли три формати:

 

ОФЛАЙН УЧАСТЬ В БЛАГОДІЙНІЙ АКЦІЇ:

Для участі в благодійній акції офлайн клієнти в період із 1-го до 15-го грудня купували продовольчі товари тривалого терміну зберігання, чи непродовольчі товари та залишали їх у спеціально відведеному місці на виході з магазину, де розміщені спеціальні інформаційні друковані матеріали.

Усі зібрані товари було передано до 26 благодійних та громадських організацій у 18 містах присутності торговельних центрів METRO у період із 16 до 18 грудня 2020 року.

 

ОНЛАЙН УЧАСТЬ В БЛАГОДІЙНІЙ АКЦІЇ:

Для участі в акції на сайті https://foodway.ua/ потрібно було обрати категорію «Благодійність», та в період із 1-ого до 15-ого грудня у кілька кліків придбати товари з цієї категорії.

Усі зібрані товари було передано до благодійних організацій у Дніпрі та Харкові у період з 16 до 18 грудня 2020 року.

 

ЛИСТ СВЯТОМУ МИКОЛАЮ – ЗДІЙСНІТЬ МРІЮ ДИТИНИ:

Свої листи до Святого Миколая написали вихованці центру соціально-психологічної реабілітації дітей благодійної організації «Асперн» (м. Київ), а 40 співробітників компанії відгукнулися на пропозицію стати «Миколайчиками» для дітей та здійснити їхні мрії.

Соціальним партнером благодійної акції «METRO Миколай» став Київський міський благодійний фонд «Фудбенк», з яким компанія METRO співпрацює вже дев’ятий рік поспіль задля зменшення кількості відходів у харчовій промисловості та боротьби з голодом.

Окрім зібраних серед клієнтів та співробітників METRO пожертв, у рамках благодійної акції «METRO Миколай» компанія передала всім організаціям-учасникам товари першої необхідності з асортименту своїх магазинів.

Благодійну допомогу від клієнтів, співробітників та компанії отримали 26 благодійних установ у всіх містах присутності «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». Солодощі, фрукти, іграшки, засоби особистої гігієни, крупи, антисептики – такими стали найпоширеніші пожертви.

Дякуємо всім, хто долучився до ініціативи в онлайн форматі, чи залишив свої пожертви у спеціальній корзині в торговельному центрі METRO.