METRO Україна та Procter & Gamble Україна проводять спільну благодійну акцію «Один для Одного»

METRO Україна та Procter  & Gamble  Україна проводять спільну благодійну акцію «Один для Одного»

 

Київ, 7 жовтня 2020 р. – Компанії METRO Україна та Procter & Gamble Україна розпочали спільну благодійну акцію «Один для Одного», головною метою якої є передача побутової хімії для людей похилого віку, що опинилися в складних життєвих обставинах та якими опікується міжнародний благодійний фонд «Карітас України».

Акція проходить з 07 жовтня по 03 листопада 2020 року в усіх торговельних центрах METRO в Україні у 18 містах. За умовами акції протягом цього періоду за кожну продану одиницю продукції під торговими марками Ariel, Tide, Lenor, Fairy та Mr. Proper у мережі торговельних центрів METRO, компанія Procter & Gamble Україна передасть таку ж кількість одиниць продукції зі свого портфоліо торгових марок на благодійність через осередки міжнародного благодійного фонду «Карітас України» – для самотніх літніх людей, які опинилися в складних життєвих обставинах.

 

Передача благодійної допомоги здійснюватиметься з 30 листопада 2020 року до 30 червня 2021 року.

 

«Осінь – це прекрасна золота пора, що часто асоціюється зі зрілістю та досвідом. Показово, що Міжнародний день людей похилого віку відзначаються саме 1 жовтня, коли осінь повністю вступає у свої права. Для нас дуже важливо, що спільними зусиллями благодійників та відповідального бізнесу, ми можемо об’єднати українців у спільному бажанні творити добро! Кожна одиниця донованої продукції буде передана найбільш потребуючим громадянам у різних куточках України, серед них – перш за все одинокі люди похилого віку, яким ми допомагаємо з 1999 року безперервно в межах нашого унікального проєкту Домашня опіка. Придбавши товари компанії Procter & Gamble в мережі торговельних центрів METRO в Україні кожен покупець не лише придбає високоякісну продукцію для себе та своєї родини, але й забезпечить нею людей, які живуть у скруті та навіть не розраховують на користування товарами побутової хімії високої якості», - зазначає Владислав Шелоков, директор з комунікацій та мобілізації ресурсів МБФ «Карітас України».

«Ми в P&G завжди прагнули підтримувати тих, хто цього найбільше потребує - особливо у важкі часи. В рамках реакції на COVID-19 ми зосередили наші зусилля на трьох головних пріоритетах: безпека наших співробітників, потреби покупців і допомогу тим, хто опинився у важких життєвих обставинах. З початку карантину, ми мобілізували наші зусилля у підтримці найбільш вразливих представниках нашого суспільства – самотніх бабусях та дідусях у тих сферах, де ми, як виробник засобів для догляду за домівкою та особистою гігієною, маємо найсильнішу експертизу. У партнерстві з МБФ Карітас ми реалізували проект забезпечення благодійних пральнь, надавали гігієнічні та миючі засоби для опорних лікарень України. Але фундаментальних зміни ми можемо досягти лише разом з нашими рітейл партнерами та покупцями. Ми пишаємося нашим спільним проектом з METRO Україна та Карітас, який допоможе всім бажаючим долучитися до великої доброї справи через прості буденні дії, такі як шопінг. Обравши соціально відповідальні бренди кожен з нас може зробити свій внесок у допомогу самотнім літнім людям» - зазначив Дмитро Кисельов, генеральний директор «Procter & Gamble Україна».

«Усі ми живемо у світі, де ситуація змінюється дуже швидко, тож адаптивність до нових умов стала однією з базових навичок сучасної людини. Та це актуально не для всіх. Для людей поважного віку життя плине в іншому темпі, вони мають зовсім інші страхи та не можуть вже завтра жити за іншими правилами і дбати про себе в кризових реаліях. Тому як соціально відповідальна компанія METRO Україна знає, наскільки актуальною й важливою зараз є проблема самотніх літніх людей та як важливо їм допомагати в цей непростий час. Наша компанія із радістю долучилася до благодійної акції «Один для Одного», адже ми вже маємо досвід допомоги саме літнім людям, який полягає як у підтримці продовольчими соціальними наборами, так і в покращенні умов їхнього проживання у спеціальних установах. Наприклад, у квітні до Великодня, METRO Україна передала 5000 соціальних наборів для літніх людей у всіх містах присутності наших торговельних центрів, а в серпні – встановила систему для очищення води в Івано-Франківському геріатричному пансіонаті. Ми дякуємо партнерам, що разом зможемо втілити ще одну важливу ініціативу та покращити життя тим, хто зараз цього найбільше потребує», - коментує Олеся Оленицька, директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». 

 

Офіційні правила участі в акції доступні на сайтах metro.ua та https://mypgworld.com.ua/

***