Влітку бажання вгамувати спрагу смачними прохолодними напоями зростає в рази, тож закладам слід придумати щось по-справжньому особливе.
У спеку дуже добре смакуватимуть коктейлі. Використовуйте для них свіжі сезонні фрукти: полуницю, малину, персики чи фреші з них. Крім того, ви можете урізноманітнити їхній смак сиропами. Гренадин, Блю Кюрасао, тонік, лайм, мохіто, цукрова тростина, квіти бузини, чорниця, мигдаль, журавлина, імбир та маракуйя – вибір у METRO з 20 смаків вдовольнить найвибагливіший заклад .
Продумуючи алкогольну карту влітку, слід віддати перевагу неміцному алкоголю. Прохолодний
Просекко і Апероль, французьке рожеве вино й імпортне пиво – без них літнє меню просто неможливе.
А якщо ваші гості полюбляють пропустити склянку-другу крафтового лимонаду чи морсу, тоді вам у нагоді стануть скляні диспенсери. Їхній об’єм 5 л значно більший, ніж у звичайних графинів, тож забезпечить смак і прохолоду напою на довший час. Водночас він менший, ніж у пивних диспенсерів, а отже, лимонад регулярно оновлюватиметься протягом дня.
І звісно, який би напій не обрали відвідувачі, його родзинкою стане… лід! Він потрібен і великим ресторанам, і маленьким кав’ярням, наприклад, для кави фрапе. Та якщо у вас немає технічних можливостей готувати його самостійно, ви можете придбати лід в METRO – як кубиками, так і цілими брилами. Сухий, в щільній упаковці він чудово тримає температуру і довго зберігається. Крім того, його можна легко транспортувати і не боятися, що він розстане. Нехай гарячою влітку буде гостинність закладу, а не його напої!