Маркетинг для залучення нових клієнтів horeca
Маркетинг для залучення нових клієнтів horeca
Час читання -3хв.
Якщо ви мужньо протистояли першій хвилі карантинної кризи та витримали, — ви герой. Однак боротьба у сфері HoReCa продовжується. І щоби й надалі триматися на плаву, саме час розширити аудиторію та залучити нових клієнтів. Але як?

Дорожче не означає краще

Зняти рекламу, активно запустити промо в соцмережах або заплатити за місце на білборді — здається найпростішими рішеннями. Однак є шанс, що на ці методи ви витратите купу грошей та націлитеся на дуже широку аудиторію. А на додачу — після першої хвилі клієнтів розчаруєтеся швидким завершення успіху. Адже подібні активації працюють лише короткий проміжок часу.

Золоте правило залучення нових клієнтів

Найважливіше — це звертати увагу на тренди. Під час кризи жоден фахівець не скаже напевно, що спрацює, а що ні. Тому, якщо бачите можливості, — користуйтеся! Адже влучна та оперативна зміна може врятувати ваш бізнес. Та перш ніж вигадувати щось додаткове, перевірте, чи користуєтеся перевіреними порадами для залучення нових клієнтів.

5 маркетингових кроків під час кризи

1. Бережіть постійних клієнтів

Продовжуйте комунікувати з вашою аудиторією. Адже негатив навколо набридає, люди втомилися від постійного стресу та в пошуках інформації, що відволіче від проблем або допоможе їх вирішити. Ось тут і час з’явитися вам: позитивним та лояльним.

2.Співпрацюйте за спеціальними пропозиціями з місцевим бізнесом

Для того щоб створити спокусливу для нового клієнта пропозицію, вам, як правило, потрібно запропонувати ціну нижче. І такі речі можуть привернути увагу людей, проте ця історія короткочасна і не про залучення багаторазових клієнтів. Тому співпрацюйте з іншими місцевими компаніями або закладами для просування. Зв’язатися з найближчими точками відкритих розваг та створити загальну активацію — спосіб закликати клієнтів до обох ваших закладів.

3. Капіталізуйте свої години

Відстежте, коли протягом дня ви отримуєте найбільший обсяг продажів. Адже розуміння таких тенденцій поведінки ваших клієнтів може допомогти максимізувати прибуток. Перетворіть порожні години у найбільш зайняті: запропонуйте конкретні знижки та акції. Наприклад, «тихий» понеділок може бути днем, коли ви пропонуєте знижку у 50 % на всі дієтичні страви, вівторок — днем з акцією «1+1» упродовж першої половини доби. 

4. Виходьте за рамки

У 21 столітті люди рідко шукають ресторан просто для того, щоб поїсти, або готель, лише дочекатися ранку. Користувачі хочуть від місцевого бізнесу більшого — почуття спільності. 

Створіть спільноту чи групу, яка б не лише розповідала про ваш бізнес, а й була корисною для клієнтів. Наприклад, якщо у вас є коктейлі та свіжовичавлений сік — запустіть челендж 21-денного очищення зі свіжими соками. Якщо ви власник італійського ресторану, створіть мовний клуб у вашому закладі. Аби відвідувачі могли практикуватися та одночасно насолоджуватися їжею.

5.Спрощуйте сайт та додаток для замовлення

Розробка додатку для смартфона та планшета — це не про занадто великі інвестиції. Адже переваги тут перевищують вартість. Сучасним клієнтам зручніше вибирати самостійно, а не спілкуватися з працівником телефоном. Тому:

— Подбайте про зручне меню зі стравами, що легко перевозити та можна швидко підготувати.

— Оптимізуйте роботу власної доставки або співпрацюйте з іншими службами.

— Додайте короткий відеотур, як швидко знайти ваш заклад новому клієнтові.