Технологічні тренди в ресторанній сфері
Технологічні тренди в ресторанній сфері
Час читання -3хв.
За останнє десятиліття технології в ресторанній індустрії, які здавалися чимось фантастичним, тепер стали нормою. Офіціанти проміняли блокноти з олівцями на сучасні планшети, а безкоштовним WiFi та онлайн-замовленням вже нікого не здивуєш. Наразі це обов’язкові стандарти сервісу на рівні з якісними обслуговуванням, чистотою та їжею. Якщо ви власник ресторану, бару чи кав’ярні, радимо звернути увагу на список основних технологічних тенденцій у сфері HoReCa, які набуватимуть популярності в найближчому майбутньому.

Автоматизація

Посилюється тенденція до оптимізації швидкості та якості обслуговування, а відтак — економії на оплаті праці за рахунок автоматизації. За даними Національної ресторанної асоціації США, близько 41 % закладів фастфуду збираються перейти на планшети, кіоски самообслуговування та автоматизовані програми.

Доставка

Доставка та онлайн-замовлення в ресторанній сфері розвиваються семимильними кроками. Усе більше людей замовляють їжу через доставку, а сервіси Uber Eats, Glovo, Caviar стають постійними додатками в смартфонах людей у світі. Причому на фоні високої конкуренції до доставки висуваються все вищі вимоги. Важливі швидкість, індивідуальний підхід, гейміфікація та можливість відстеження. Також зростає кількість «віртуальних» ресторанів, які не приймають відвідувачів, а готують виключно для доставки. В Україні до цього формату вперше вдалася власниця «Чорноморки» в умовах карантину.

QR-код

Ця технологія набирає обертів в закладах громадського харчування. Код може містити важливу для відвідувачів інформацію: меню, умови доставки, програму лояльності, акції та знижки, історію ресторану тощо. За його допомогою клієнт має можливість швидко оплатити замовлення. Не треба чекати, поки принесуть термінал, та оплачувати карткою. Достатньо відсканувати QR-код через мобільний додаток, щоб суму списало з рахунку. Сьогодні в кожному смартфоні з камерою є вбудована функція сканера.

Хмарні технології

Зберігання даних закладу в безпечних хмарних сервісах теж стає ще однією популярною тенденцію. Переваг безліч: доступ до аналітики та операційних даних із будь-якої точки світу, де є інтернет, доступ з необмеженої кількості пристроїв, посильна щомісячна оплата та постійна технічна підтримка.

Кіоски самообслуговування

Цей тренд став популярним у закладах фастфуду. Кіоски допомогли скоротити час очікування, пришвидшити надання послуг та збільшити продажі. За менший час опрацьовується більша кількість клієнтів без погіршення якості обслуговування. Відвідувачі не стоять у довгих чергах і можуть налаштувати своє замовлення та здійснити платіж на місці через зручний спосіб оплати. А ще кіоски збирають корисну інформацію та аналітичні дані про вподобання клієнтів та страви, які користуються найбільшим попитом.

Роботизація

Роботизація — це той технотренд, який скоро, імовірно, перестане бути чимось із області фантастики. Деякі вважають, що це спричинить високий рівень безробіття. Але поки мова йде не про заміну людей на роботів, а про автоматизацію важкої частини праці. Вони виконуватимуть роботу на кухні та взаємодіятимуть із відвідувачами. Експерти заспокоюють: навіть якщо прийде той час, коли кухня ресторану стане повністю автоматизована, а їжа друкуватиметься на 3D-принтері, роботи зможуть робити лише те, на що їх запрограмували люди. Потреба в шеф-кухарях не зникне — вони просто зможуть зосередитися на більш творчій та креативній частині роботи.