Як боротися з діджиталізацією та налагодити комунікацію з клієнтами після карантину
Як боротися з діджиталізацією та налагодити комунікацію з клієнтами після карантину
Час читання -3хв.
Наразі жоден ресторанний бізнес не зможе існувати без розробки стратегії цифрової трансформації. Сфера переживає стрімке пришвидшення діджитальних тенденцій та кризу комунікацій з клієнтом. Найімовірніше, саме вони визначатимуть майбутнє бізнесу протягом наступних років. Діджиталізація послуг і технології у цілому вже врятували мільйони робочих місць і дозволяють бізнесу справлятися з новими реаліями. Далі ми розкажемо вам про декілька кроків, котрі дозволять залишатися в полі тенденцій та допоможуть не втратити комунікацію з клієнтами.

Перші кроки

Подбайте про ваші офіційні майданчики комунікації (сайт, сторінки у соцмережах), проведіть аудит: наскільки вони ефективні, зручні і зрозумілі для користувачів.

Проаналізуйте канали комунікації, які сьогодні використовує ваша та потенційна аудиторія.

Розширюйте свої канали комунікації, тестуйте навіть незвичні для себе майданчики, якими активно користується аудиторія (Telegram, чат-боти, Tik-Tok, YouTube).

Якою має бути комунікація

Вихід із карантину з мінімальними втратами — це показник того, якою була комунікація з цільовими аудиторіями під час карантину. Сьогодні життя більше зосередилося онлайн, і ресторани мають нагоду креативно компенсувати клієнтам ці карантинні обмеження. У період невизначеності залишайтеся в полі зору споживачів, надавайте корисну інформацію, розважайте.

На ресторан працюватиме репутація, побудована до та під час карантину, тому дороги назад немає. Дотримуйтеся розпочатого вектора комунікації й тих цінностей, про які заявили заздалегідь. Не полишайте канали комунікації, якими користувалися під час карантину: ваша аудиторія звикла до них. Розкажіть, як змінилася ваша робота після виходу з карантину, як це вплине на ваших споживачів.

Який потрібен контент

✅ Розкажіть, які заходи впровадили, щоб клієнти почувалися комфортно.

✅ Надайте споживачам актуальну інформацію: нагадайте, коли ви повертаєтеся до фізичного обслуговування або ж залишаєте й доставку.

✅ Нагадайте, що отримають ваші клієнти, якщо завітають до вас фізично, що ви раді будете їх знову бачити, можливо, ви підготували для них приємні сюрпризи, несподіванки.

✅ Якщо у вас змінилася будівля, розкажіть, що новенького може побачити споживач, якщо завітає.

✅ Не мовчіть про зміни, наприклад якщо ви переглянути асортимент послуг, змінили кількість продукції чи внесли якісь обмеження, розкажіть своїм гостям.

✅ Також ви можете компенсувати ці недоліки цікавинками чи приємними бонусами, не обов’язково матеріальними. Це збере аудиторію та забезпечить гарні емоції, з якими асоціюватиметься ресторан.