Ви питаєте - ми відповідаємо

Картка клієнта

Скільки коштує оформлення картки?
Послуга безкоштовна.

 

Як отримати картку клієнта?
Дуже просто! Заповніть форму на сайті чи на стійці реєстрації у одному з торговельних центрів METRO Україна. Або скористайтеся нашим мобільним додатком.

 

Я втратив(ла) картку клієнта, що робити?
Поновити картку можна у будь-якому ТЦ METRO Україна незалежно від місця реєстрації. Для цього зверніться особисто у відділ «Вхід клієнтів» із посвідченням особи. Відновлюємо як нові пластикові картки, так і старі паперові.

 

Скільки часу дійсна картка клієнта?
Пластикові картки безстрокові. Старі паперові потрібно замінити на картки нового зразка. Для цього завітайте у будь-який торговельний центр METRO Україна та зверніться у відділ «Вхід клієнтів». При собі треба мати вашу діючу картку та посвідчення особи.

 

Чи дійсна українська картка METRO в інших країнах?

Клієнти, зареєстровані в магазинах МЕТRО в Україні, можуть обслуговуватись в будь-якому магазині за кордоном. Але для обслуговування в ТЦ МЕТRО (або МАКRО) за кордоном, клієнту необхідно пред’явити свою картку на Вході клієнтів та будь-яке посвідчення особи, щоб отримати Денну картку клієнта. Ця картка дасть змогу зробити закупівлю, але без збереження Ваших бонусів або знижок.

 

Як змінити прізвище у картці клієнта?

Зверніться у відділ «Вхід клієнтів» із посвідченням особи та свідоцтвом про шлюб.


Товар та акції

Де я можу дізнатися про наявність та вартість товару?

Про наявність товару та актуальні ціни ви можете дізнатися безпосередньо у ТЦ або за телефоном 0 800 501 401. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.

Де я можу знайти інформацію про акції?

Про діючі знижки можна дізнатися на сайті у розділі «Акції», у найближчому ТЦ, або за телефоном 0 800 501 401 Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.

 

Що таке акція «Вихідного дня»? Де я можу дізнатися про акційні товари?

Акція «Вихідного дня» проходить в METRO кожного тижня з п’ятниці по неділю. Деякі акційні товари можна знайти на сайті у розділі «Акціі», повний перелік у ТЦ.

 

Акційний товар у моєму ТЦ відсутній, що робити?

На жаль, ми не можемо гарантувати наявність товару на весь період акції через надвисокий попит на товар зі знижкою. Але ми можемо перевірити наявність акційних продуктів у вашому ТЦ. Для цього зателефонуйте за номером 0 800 501 401. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.


Інші питання

Як повернути товар?

Зверніться з чеком до відділу «Касовий контроль» у торговельному центрі, де Ви купили товар.

 

Не можу зареєструватись у системі МійMETRO. Помилка «Тримач картки не існує», що робити?
Зателефонуйте на гарячу лінію за телефоном 0 800 501 401. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.

 

Які види доставки у вас є?

Ми доставляємо замовлення як для юридичних, так і для фізичних осіб. Більш детальну інформацію шукайте у розділі «Інтернет-магазин».

 

Як стати постачальником METRO?

Заповніть анкету потенційного бізнес-партнера на сайті. Більше детально про умови співпраці з METRO можна прочитати тут.

 

Як отримати картку ПДВ?

Щоб отримати картку платника ПДВ, зверніться у відділ «Вхід клієнтів» будь-якого ТЦ METRO Україна. Якщо Ви директор підприємства, з собою треба мати посвідчення особи та витяг з Єдиного державного реєстру. Якщо Ви довірений представник підприємства, з собою треба мати посвідчення особи та довіреність на ім’я людини, що отримує картку. Приклад довіреності та більш детальну інформацію шукайте тут.   

   

Де знайти графік роботи та адресу ТЦ?

Час роботи та контакти наших магазинів можна знайти в розділі  «Торговельні центри».