Поновити картку можна у будь-якому ТЦ METRO Україна незалежно від місця реєстрації. Для цього зверніться особисто у відділ «Вхід клієнтів» із посвідченням особи. Відновлюємо як нові пластикові картки, так і старі паперові.
Для обслуговування в ТЦ МЕТRО (або МАКRО) за кордоном, клієнту необхідно пред’явити свою картку на Вході клієнтів та будь-яке посвідчення особи, щоб отримати Денну картку клієнта. Ця картка дасть змогу зробити закупівлю, але без збереження Ваших бонусів або знижок.
Щоб отримати картку платника ПДВ, зверніться у відділ «Вхід клієнтів» будь-якого ТЦ METRO Україна. Якщо Ви директор підприємства, з собою треба мати посвідчення особи та витяг з Єдиного державного реєстру. Якщо Ви довірений представник підприємства, з собою треба мати посвідчення особи та довіреність на ім’я людини, що отримує картку. Приклад довіреності та більш детальну інформацію шукайте тут.
Якщо ви впевнені, що не маєте ключів КЕП/ЕЦП, для їх отримання ми радимо звернутися до:
або будь-якого іншого авторизованого центру сертифікації ключів приблизний перелік документів можна прочитати тут:
vin.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/111097.html
КЕП/ЕЦП дозволяє однозначно визначити особу, що підписала документ та забезпечує контроль цілісності та незмінності документа при його передачі контрагенту або перевіряючим органам. При будь-якій випадковій або навмисній зміні документа підпис стане недійсним.
Зазвичай, це файли з розширенням: dat, zs2, sk, jks, pk8, pfx
- Вчасно легко встановити
- Підписання документів з Метро безкоштовне для всіх партнерів Метро (якщо ініціатором документу виступає METRO)
Сервіс «Вчасно» створений для компаній, підприємців та фізичних осіб, який допомагає просто і швидко підписувати, обмінюватися та зберігати документи в електронному вигляді. Сервіс створений для економії вашого часу і грошей.
При виїмці державними органами можуть вилучатися оригінали електронних документів.
В цьому випадку документи надаються в наступному порядку:
Електронні документи записуються на компакт-диск з можливістю одноразового запису (носій типу CD-R або DVD-R). Відповідно до ст. 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним цифровим підписом. Електронні носії передаються представникам державних органів. Після цього вони можуть перевірити підписи в електронних документах за допомогою надійного засобу ЕЦП. Засіб ЕЦП вони можуть отримати у розробника. Якщо при виїмці державні органи повинні отримати лише копії, то електронні документи роздруковуються на папері.
Паперові копії завіряються підписом керівника підприємства і печаткою в порядку, встановленому для паперових документів. Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» копією електронного документа на
папері є візуальне подання його на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством. Завірені копії документів передаються представникам державних органів.
Будь-який документ ви та інші зацікавлені особи можете перевірити на ресурсі Центрального засвідчувального органу.
У офіційній відповіді ДФС України підтверджує можливість оформлення, ведення та використання під час перевірок первинної документації в електронному вигляді із застосуванням ЕЦП.
https://tax.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/67999.html
ДФСУ також зобов’язує регіональні органи державної податкової служби організувати роботу з урахуванням інформації наведеної у листі від 26.12.11 № 10406/7/18-4017, забезпечити її врахування при наданні податкових консультацій та проведенні контрольних
заходів.
https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/normativne-zabezpechennya/61655.htm