Типи «складних» гостей та як із ними себе поводити
Час читання - 4 хв.
Ресторанний бізнес найперше ґрунтується на задоволенні гастрономічних потреб гостей і їхнього бажання гарно провести час. Якщо вони прийшли у ваш заклад, отже, сподіваються знайти тут смачну їжу, гарне обслуговування та затишну атмосферу. Тому дуже важливо мати підхід до всіх гостей, навіть найпроблемніших, і зуміти обслужити їх так, щоби вони покинули заклад виключно в доброму гуморі. Звичайно, це вимагає великих зусиль, високої стресостійкості та досвіду — офіціанти мають із пів слова зрозуміти, чого саме хочуть гості та в якому вони зараз настрої. Для цього в пригоді стане класифікація «складних гостей» і психологічні прийоми їх обслуговування: