ОПТОКУЛЬТУРА METRO - це більш свідомий підхід до закупів та способу життя.
Ось декілька основних тез:
ОПТОКУЛЬТУРА – це купувати все в одному місці – в METRO.
ОПТОКУЛЬТУРА – це купувати за вигідними оптовими цінами.
ОПТОКУЛЬТУРА – це витрачати можливо більше часу на дорогу щотижня в METRO, щоб витрачати менше на магазини поменше щодня.
А щоб вам було легше
орієнтуватися, на які товари діють оптові ціни, зверніть увагу на цінники:
Однорівневий цінник – відображає звичайну ціну, вона не змінюється залежно від кількості придбаного товару.
Дворівневий цінник – відображає 2 ціни: звичайну та «дрібний опт», тобто ціну, що автоматично спрацює на касі при купівлі 2-х або більше одиниць товару. Кількість одиниць товару, яку треба придбати, щоб спрацював «дрібний опт», вказано над другою ціною.
Трирівневий цінник включає дві попередні ціни й відкриває «крупний опт» – ще більш вигідна ціна за умови придбання більшої кількості одиниць товару (якщо порівнювати з дрібним оптом).
Уважно перевіряйте необхідний обсяг товару,
щоб придбати його за більш вигідною ціною, та заходьте на наш сайт, щоб
дізнаватися про нові пропозиції першим.