Морозиво в меню закладу: головні тренди 2021 року
Морозиво в меню закладу: головні тренди 2021 року
Час читання -6хв.
Улітку продаж морозива в закладах збільшується на 30–40 %, якщо порівняти із холодними сезонами. Однак не досить просто додати в меню охолоджувальні десерти, адже разом із морозивом гості прагнуть отримати нові враження. Тому ресторанам і кафе варто придивитися до світових трендів цього десерту, які ми зібрали для вас у цій статті.

Тренд №1 — здорове морозиво

Сучасні споживачі стали набагато обізнанішими щодо продуктів і харчування. Вони шукають у меню страви із корисними інгредієнтами, які позитивно вплинуть на їхнє самопочуття. Тож ваше завдання — позиціювати цей десерт не як шкідливі ласощі, а як здорове доповнення до основного раціону. 

Як закладу зробити цей десерт здоровішим? Для цього можна зменшити калорійність продукту та збільшити його функціональність завдяки пробіотикам, вітамінам, мінералам, протеїну, клітковині, суперфудам.

Зазначте цю інформацію в меню та на рекламних брошурах із сезонними пропозиціями. Можете вказати склад, кількість калорій і співвідношення білків, жирів та вуглеводів. Такий психологічний трюк допоможе гостям звернути увагу на морозиво як на здоровий десерт.

На Заході розповсюджується новий тренд — морозиво із прихованими овочами в складі. Виробники додають у десерт цвітну капусту, шпинат, кейл та інші овочі. Вони не впливають на смак, однак формують навколо морозива ореол «здорового харчування» завдяки додатковій клітковині з натуральних джерел.  

Тренд №2 — морозиво без цукру

Відмова від звичайного цукру й перехід до альтернативних підсолоджувачів — ще один тренд, який випливає з розповсюдження здорового харчування.

Найчастіше цукор у морозиві замінюють на фруктозу, лактит або ксиліт. Вони є більш здоровими альтернативами та водночас майже не впливають на смак і текстуру десерту. 

Однак ці цукрозамінники замерзають за іншої температури, ніж сахароза. Щоб усунути цю проблему, можна використати як наповнювач полідекстрозу, а відтак позиціювати морозиво як продукт, що містить пробіотичні волокна.

Також можна додати до морозива інші цукрозамінники, зокрема стевію, кокосовий цукор, кленовий сироп, нектар агави, фініки, інжир, бальзамічну глазур, мед. Гості сприймають усі ці компоненти як більш здорові.

Тренд №3 — морозиво на рослинному молоці

Тренд на морозиво без інгредієнтів тваринного походження в складі викликаний одразу двома причинами: здоровим способом життя та етичним підходом до харчування. Дедалі більше споживачів вважають, що безмолочні страви є здоровішими. 

Заклади підтримують цей тренд, додаючи в меню морозиво не на коров’ячому, а на рослинному молоці: кокосовому, мигдалевому, вівсяному, фундуковому тощо. 

Також веганське морозиво можна подати як фруктовий боул, зробивши з нього повноцінну здорову страву. Такі боули можна приготувати на основі заморожених бананів, додавши туди суперфуди, насіння, горіхи, ягоди та «здорові» сиропи для солодкого смаку. 

Тренд №4 — неочікувані смакові поєднання

Через пандемію та самоізоляцію гості все більше шукають у ресторанних стравах додаткові враження. Тому авторське морозиво із вау-ефектом приверне увагу до вашого закладу та подарує відвідувачам емоційне піднесення, яке вони прагнуть отримати.

Щоб досягти вау-ефекту, використовуйте для морозива нетрадиційні або «непоєднувані» смаки. Щораз частіше в морозиві та сорбетах можна зустріти нетипові продукти: сир із блакитною пліснявою, зацукровані шматочки смаженої грудинки, оливки, шматочки чипсів, авокадо. Деякі ресторани використовують у морозиві локальні продукти: гречку, чорний хліб, буряк, щавель, мак.

Такі десерти належать до нішевої категорії, тому їх краще не випускати великими обсягами. Натомість можна зробити обмежену серію і зіграти на почутті новизни й позитивних враженнях: якщо інші вже спробували морозиво і розповіли про нього, людина теж захоче скуштувати й поділитися своєю думкою. 

Ось деякі поєднання, які можуть надихнути вас на створення лімітованої партії авторського морозива:

  • бородинський хліб із паленим цукром;
  • іриски із копченою сіллю;
  • вершки, водорості і ваніль;
  • горгонзола, спіруліна і волоський горіх;
  • мацоні, мед і м’ята;
  • груша й солодкий чилі;
  • сік буряка й полуниця;
  • щавель і зелене яблуко;
  • сир качота з чорним трюфелем і гарбузом.

 

Залишайте шматочки продуктів у десертах, щоб надати масі особливої текстури. Для цього додавайте їх наприкінці збивання морозива

Тренд №5 — морозиво з алкоголем

Морозиво для дорослих — ще один тренд. Щоб приєднатися до нього, ваш заклад може пропонувати гостям заморожені коктейлі. Найчастіше ресторани подають морозиво на основі коктейлів «Белліні», «Апероль шприц» і «Россіні». Але ви можете урізноманітнити цей список, якщо візьмете за основу ваші авторські напої або ширшу лінійку алкогольних позицій.

Для морозива підійдуть різні алкогольні напої: червоне вино для ягідних собретів, лікери й ром для шоколадної або вершкової основи.

Морозиво із додаванням алкоголю — відмінний маркетинговий хід і спосіб збільшити середній чек замовлення. 

Тренд №6 — класичне морозиво

Попри всі зміни й нові поєднання, класичний пломбір залишається одним із найпопулярніших різновидів морозива на ринку. Це свідчить про те, що частина гостей чекає від цього десерту знайомих смаків. Ваш заклад може зіграти на цьому, якщо буде позиціювати звичайне вершкове, шоколадне або полуничне морозиво як «десерт із дитинства».

Але щоб ностальгічне морозиво не було занадто банальним, ви можете додати в нього індивідуальність: мус із білого або чорного шоколаду, мед, шоколадні пряники, цукати та інші знайомі інгредієнти.

Розширюйте своє меню охолоджувальних десертів, щоб збільшити прибуток у теплий сезон і здивувати гостей новими цікавими позиціями.