11 головних фуд-трендів літа: чого гості очікують від закладів
11 головних фуд-трендів літа: чого гості очікують від закладів
Час читання -4хв.
Щоб заклад був актуальним для своїх гостей, власники ресторанів і шеф-кухарі мають завжди цікавитися тенденціями в гастросфері. Цього літа тренди мають одну загальну рису: вони направлені на покращення здоров’я й планети. Разом із бренд-шефом METRO Олексієм Міллером ми підготували для вас 11 головних трендів цього літа, які будуть задавати тон HoReCa-сегменту. Перегляньте цей список і надихайтеся новими ідеями.

Фуд-тренд №1 — веганство й вегетаріанство

Ці течії важко назвати трендом, однак кількість прибічників такого способу харчування зростає. Усе більше людей відмовляються від продуктів тваринного походження, щоб покращити здоров’я, зменшити негативний вплив на навколишнє середовище й покращити ментальний стан. Якщо ваш заклад хоче підтримати цю тенденцію, додайте у меню більше страв виключно з інгредієнтів рослинного походження й позначте їх у меню значком «V».

Фуд-тренд №2 — флекситаріанська дієта

Не всі люди готові одразу перейти на рослинну дієту, тому обирають систему гнучкого харчування — флекситаріанство. Така категорія відвідувачів їсть м’ясо лише в певні дні тижня, наприклад у вихідні. 

Як закладу підтримати цей тренд? Зробіть своє меню більш гнучким. Запропонуйте гостям змінювати інгредієнти страв і міняти м’ясні компоненти на рослинні. 

Фуд-тренд №3 — комбуча

Ще один модний тренд здорового харчування — ферментовані напої, особливо комбуча. Це газований ферментований чай. Додайте комбучу в меню свого закладу, щоб підтримати бажання відвідувачів вживати натуральні напої.

Фуд-тренд №4 — доставка й їжа із собою

Ресторани знову працюють в звичному режимі, але локдаун розвинув у багатьох людей нові звички, а саме: замовляти їжу онлайн і замовляти доставку. Щоб бути в тренді, налаштуйте процес доставки й видачі замовлень у своєму закладі, підключіть сервіс для онлайн-замовлень, налагодіть співпрацю із сервісами доставок або найміть внутрішніх кур’єрів. Додайте посилання на онлайн-замовлення до опису ваших соцмереж, щоб гості якнайшвидше знайшли цю опцію.

Фуд-тренд №5 — зменшення відходів

Частина людей непокоїться змінами клімату, тому більш усвідомлено вибирає послуги закладів харчування. Щоб розвинути позитивний екологічний імідж свого ресторану або кафе, додайте в звичні бізнес-процеси більше корисних етапів: компостування їстівних відходів, зменшення й сортування пластику, перегляд об’єму закупівель, перехід на біорозкладний одноразовий посуд і паперові соломинки. 

Фуд-тренд №6 — кухня ф’южн

Тепер у відвідувачів є доступ до більшості кухонь світу. Тому для різноманітності в 2021 році з’являється новий тренд на міжкультурну кухню. Для закладів цей тренд може стати приводом для творчості та інновацій в харчуванні. Приклади поєднань можуть бути найрізноманітнішими: мексикансько-корейська, китайсько-перуанська, українсько-італійська й багато інших. 

Фуд-тренд №7 — хліб на заквасці

Зацікавлення своїм здоров’ям привело відвідувачів до того, що вони почали цікавитись, що входить до складу хліба, який подається в закладах. Якщо ви хочете підтримати цей тренд, додайте в меню безглютенову випічку на заквасці замість виробів із пшеничного борошна на дріжджах.

Фуд-тренд №8 — власні спреди й олії

Відвідувачі закаладів цікавляться новими смаками й ароматами, тому тренд цього літа — це коли шеф-кухарі додають в страви незвичні спреди й олії. Замість вершкового масла можна використовувати мигдальне, кеш’ю-масло й масло з горіхів макадамії, а до кокосової та оливкової олії додати гарбузову, кунжутну й олію авокадо.

Фуд-тренд №9 — безалкогольні авторські коктейлі

Серед людей зростає тренд на свідоме вживання алкоголю, але разом із тим відвідувачі хочуть замовляти напої з незвичними поєднаннями й цікавою подачею. Для підтримки цього літнього тренду розробіть лінійку крафтових коктейлів без алкоголю. 

Фуд-тренд №10 — альтернативи вуглеводам

Кето-дієта — популярна система харчування, яка зацікавила багатьох людей та звернула їх увагу на перенасичення більшості страв вуглеводами. Якщо ви хочете залучити цю категорію відвідувачів, то замініть в деяких позиціях вуглеводи на овочі або низьковуглеводні продукти. Рис можна замінити на рис із цвітної капусти або броколі, картоплю — на батат, пасту — на локшину з цукіні й моркви.

Фуд-тренд №11 — молочні альтернативи

Молоко із сої, кокоса й мигдалю вже більш-менш приїлися авдиторії. Час урізноманітнити асортимент гарбузовим, конопляним, фундучним або вівсяним молоком. Також все більше відвідувачів цікавиться детальним складом рослинного молока. Тому, якщо є змога, вибирайте напої без вмісту цукру. 

Як бачите, тренди цього сезону підводять заклади до більш усвідомленого й корисного меню. Сподіваємося, ви виберете найцікавіші тренди й адаптуєте їх під концепції свого ресторану, кафе або бару.