Підпишіться на розсилку акційних пропозицій від METRO

Підписатися

Велике починається з малого


PGDigital940x200

ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА УЧАСТІ В РЕКЛАМНІЙ АКЦІЇ

«605» (далі - Акція та Правила)

1. Організатор та Виконавець Акції

1.1. Організатор Акції - ТОВ «ПРОКТЕР ЕНД ГЕМБЛ ТРЕЙДІНГ УКРАЇНА», код ЄДРПОУ 35251089, адреса місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, 5/13 (літера А), тел.: (044) 4900993, 4900900; факс: (044) 4920102.

1.2.  Виконавець АкціїТОВ «Метро Кеш Енд Кері Україна», код ЄДРПОУ 32049199, адреса місцезнаходження: 02140, м. Київ, просп. П. Григоренка, 43, телефон: (44) 4921000.

2. Мета проведення Акції

2.1. Акція спрямована на просування та стимулювання продажів продукції «Procter and Gamble» під знаком для товарів і послуг «Pampers»: будь-якої продукції Pampers, в тому числі вологих серветок (далі – «Продукція»), і проводиться з метою привернення уваги споживачів до Продукції.

2.2. Акція не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу чи конкурсом, а також не може бути використана в будь-якій формі азартних ігор. Ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди.

 

3. Учасники Акції

3.1. Участь в Акції можуть приймати дієздатні фізичні особи-громадяни України, які на момент прийняття рішення про участь в Акції набули повної цивільної дієздатності (у зв'язку із досягненням 18 років або згідно з нормами чинного законодавства України), які є власниками картки Клієнта METRO та які безумовно погодились із зазначеними Правилами за відсутності будь-яких обмежень щодо участі (далі – «Учасники»).

3.2. Наступні особи не мають права приймати участь в Акції й не будуть визнаватися Учасниками:

- власники, працівники та представники, а також їхні найближчі родичі (чоловік або дружина, дитина, брат, сестра, батько, мати, дід, баба) Організатора і будь-якої компанії, залученої до організації та проведення Акції, включаючи Виконавця Акції, а також афілійованих з ними осіб;

- власники, працівники та представники, а також їхні найближчі родичі (чоловік або дружина, дитина, брат, сестра, батько, мати, дід, баба) компаній оптової та роздрібної торгівлі, які здійснюють підприємницьку діяльність по наступному продажу Продукції;

- особи, які не є резидентами України і особи без громадянства;

- обмежено дієздатні та / або недієздатні особи;

- особи, які не виконали умови Акції або порушили умови цих Правил.

 

4. Територія проведення Акції

4.1. Акція проводиться в торговельних центрах METRO на всій території України за винятком території тимчасово окупованій Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, а також території Донецької та Луганської областей, що є територією проведення Операції об'єднаних сил (з переліком населених пунктів, в яких розташовані магазини мережі METRO, можна ознайомитися на сайті www.metro.ua) (далі – «Територія проведення Акції»).

 

5. Період проведення Акції

5.1. Період проведення Акції: з 20.08.2019 р. до 21.12.2019 р. включно (далі – «Період проведення Акції»).

5.2. Придбати Продукцію необхідно з 20.08.2019 р. до 20.11.2019 р. включно.

5.3. Вручення Заохочень Акції здійснюється з 21.11.2019 р. до 1.12.2019 р. включно.

5.4. Реалізація Заохочень та можливість отримання Подарунку здійснюється з 2.12.2019 р. до 21.12.2019 р. включно, під отриманням подарунку мається на увазі придбання акційного товару, а саме електричної щітки Oral-B Vitality, за 1 грн на касі торгового центру

5.5  Під реалізацією заохочень та отриманню Подарунку мається на увазі придбання акційного товару, а саме електричної щітки Oral-B Vitality, за 1 грн на касі торгового центру.

 

 

6. Порядок і спосіб інформування Учасників Акції про Правила та результати Акції

6.1. Інформування Учасників щодо порядку участі та умов виконання цієї Акції здійснюється Виконавцем шляхом розміщення інформації на сайті www.metro.ua (далі – «Сайт»).

 

7. Заохочувальний фонд Акції

7.1. Заохочувальний фонд Акції утворюється за рахунок Організатора, формується окремо та  використовується виключно на передачу Заохочень. Право на розпорядження заохоченнями фонду є виключно у Організатора і знаходиться поза волею Виконавця Акції.

7.2. Заохоченнями Акції є (далі - «Заохочення» або «Заохочувальний фонд Акції»):

Заохочення – 1 (одна) штука електричної щітки Oral-B Vitality вартістю 599 (п’ятсот дев’яносто дев’ять ) гривень (в т.ч. з ПДВ) (далі – «Заохочення») (на вибір Учасника одна з трьох варіантів електричної щітки Oral-B Vitality: Cars, Frozen або Sensitive ) у торговельних центрах METRO на Території проведення Акції.

7.3.  Заміна Заохочень, вказаних в п.7.2. цих Правил, грошовим еквівалентом, або будь-яким іншим благом не допускається. Заохочення обміну та поверненню не підлягають, крім випадків, передбачених чинним законодавством про захист прав споживачів.

7.4. Організатор/Виконавець не несе відповідальності по відношенню до подальшого використання Заохочень Учасниками Акції після їх одержання, за неможливість учасниками Акції скористуватись наданими Заохоченнями з будь-яких причин, а також за можливі наслідки використання таких Заохочень.

7.5. Організатор Акції залишає за собою право на власний розсуд змінювати вид, марку/формат/кількість Заохочень. Якщо такі зміни будуть мати місце, Організатор повідомляє про них в порядку, передбаченому в п.15.6. цих Правил.

7.6. Нарахування та сплата необхідних податків, пов’язаних з врученням Заохочень здійснюється Виконавцем Акції та/або юридичною особою – податковим агентом, яка безпосередньо здійснює вручення Заохочень.

 

8. Умови участі в Акції

8.1. Для того, щоб стати Учасником Акції, який може претендувати на право отримання Заохочення, необхідно:

8.1.1. Бути власником картки Клієнта METRO; та

8.1.2. відправити безкоштовне SMS для реєстрації на номер 2700, вказати в SMS номер картки клієнта, який складається з 22 цифр (наприклад: 8040101000770568022798) та стати Учасником Акції, для подальшого відстеження результатів клієнта та інформування статусу накопичення балів; та

8.1.3. скориставшись власною карткою Клієнта METRO, номер якої був вказаний в SMS, придбати Продукцію у торговельних центрах METRO на Території проведення Акції у Період проведення Акції: за кожну 1 (одну) гривню вартості Продукції Учаснику нараховується 1 (один) бал.

На початок Періоду проведення Акції кожен Учасник автоматично отримує 500 (п’ятсот) балів на картку Клієнта METRO, про що на його контактний номер мобільного телефону йому буде надіслано повідомлення через Viber та направлено відповідне повідомлення на електронну пошту.

8.3. Передача прав на отримання Заохочень іншій особі не допускаються. Заохочення містить посилання на власника картки Клієнта METRO, яку використовував Учасник для покупки Продукції.

8.4. Один і той же Учасник може отримати не більше ніж 1 (одне) Заохочення за Акцією.

8.5. Організатор/Виконавець має право відмовити в участі в Акції Учаснику, який невірно та / або не повністю зазначив необхідну інформацію при реєстрації у програмі Виконавця - Клієнт METRO, а також Учаснику, який не виконав інші вимоги цих Правил. Виконавець не несе відповідальності, якщо власна картка Клієнта METRO Учасника не активована або заблокована в будь-яких причин; пошкоджена, втрачена або з будь-яких технічних причин Учасник не може скористатися карткою, в тому числі, з метою участі у Акції.

8.6  Вартість відправки SMS повідомлення на номер 2700 є безкоштовною для абонентів усіх національних GSM операторів. Сервіс тільки для повнолітніх абонентів.     

Детальні умови на сайті  www.metro.ua. Гаряча лінія: 0800501401 з пн.-пт. з 9-00 до 18-00. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні.                                               

Організатор акції: ТОВ «ПРОКТЕР ЕНД ГЕМБЛ ТРЕЙДІНГ УКРАЇНА», тел.: 044 4900993 (у будні з 09:00 до 18:00) .

Технічний партнер: ТОВ «Старт-98» адреса: 03035, м. Київ, вул. Сурікова, буд. 3, корп.37; тел. технічної підтримки 044 492 27 37  (у будні з 09:00 до 18:00)   

 

 

9. Порядок визначення одержувачів Заохочень

9.1. Одержувачі Заохочень визначаються наступним чином: кожен Учасник, який у Період проведення Акції купив Продукцію з використанням власної картки Клієнта METRO та отримав 5000 (п’ять тисяч) балів , відправив SMS на безкоштовний номер 2700 , вказавши в SMS номер картки клієнта , одержує право на отримання Заохочення, в рамках Заохочувального фонду Акції, визначеного у п.7.2. Правил.

9.2. Учасник отримує право на одержання Заохочення з 02.12.19 та обов’язкового нарахування 5000 (п’ять тисяч) балів на власну картку Клієнта METRO у Період проведення Акції. Про досягненню Учасником 5000 (п’ять тисяч) балів, на його контактний номер мобільного телефону буде надіслано повідомлення через Viber та направлено повідомлення на електронну пошту про Заохочення (далі – «Повідомлення»). Ці Повідомлення містить інформацію про одне Заохочення.

9.3 Під реалізацією заохочень та отримання Подарунку мається на увазі придбання акційного товару, а саме електричної щітки Oral-B Vitality, за 1 грн на касі торгового центру.

9.3. У разі виникнення ситуації, яка допускає неоднозначне тлумачення цих Правил, та / або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором і оскарженню не підлягає.

 

10. Порядок реалізації Заохочення

10.1. З 02.12.2019 р. до 21.12.2019 р. включно, в будь-якому торговельному центрі METRO, у робочий час згідно графіку його роботи (про час роботи Учасник може дізнатися на Сайті) Учасник має вчинити наступні дії:

10.1.1. обрати будь-який Подарунок Oral-B Vitality ™, який розташований в категорії зубних щіток  (регулярна ціна 599 грн), та підійти з ним на будь-яку касу ТЦ

10.1.2. пред’явити Виконавцю Повідомлення.

10.1.3. пред’явити Виконавцю власну картку Клієнта METRO.

10.1.4. обміняти Заохочення на Подарунок, мається на увазі придбання акційного товару, а саме електричної щітки Oral-B Vitality, за 1 грн на касі торгового центру.

10.2. Організатор та (або) Виконавець не відшкодовують Учаснику будь-які витрати, пов’язані з одержанням Учасником Заохочення, в тому числі витрати на проїзд до міста, де знаходиться торговельний центр METRO.

Учасники самостійно сплачують всі будь-які витрати, понесені ними у зв'язку з участю в Акції, зокрема (але не виключно): витрати на користування послугами телефонного зв’язку, мережею Інтернет; витрати на копіювання документів; витрати на покупку Продукції у будь-якому обсязі. Такі витрати не будуть компенсовані Організатором, Виконавцем Акції або будь-якими іншими особами, залученим до її проведення.

10.3. Якщо Учасник Акції, з будь-яких причин, незалежних від Організатора/Виконавця, не має можливості обміняти Заохочення на Подарунок до 21.12.2019 р., такий Учасник втрачає право без будь-якої компенсації.  Організатор має право розпорядитися таким Заохоченням на свій розсуд.

 

11. Права Учасника.

Учасник має право:

11.1. Ознайомитися з Правилами Акції.

11.2. Брати участь в Акції в порядку, визначеному Правилами, отримувати інформацію про зміни в Правилах.

11.3. Учасник, який отримав право на Заохочення, має право вимагати отримання Заохочення, вказаного в п.7.2. цих Правил, з урахуванням порядку, встановленого у п.10 Правила та у сроки, встановлені у п.5.3.Правил.

12. Обов'язки Учасника.

12.1. Дотримуватися цих Правил Акції.

 

13. Права Організатора.

13.1. Організатор має право:

13.1.1. Відмовити у видачі Заохочення Учаснику, який не виконав вимоги цих Правил і/або порушив умови цих Правил.

13.1.2. Організатор має право відсторонити (скасувати статус) Учасника від участі в Акції на будь-якому етапі проведення Акції, якщо виникли обґрунтовані підозри, що Учасник порушує умови цих Правил.

13.1.3. Використовувати незатребувані Заохочення на свій розсуд.

13.1.4. Не вступати в письмові переговори або інші контакти з Учасниками Акції окрім випадків, зазначених у цих Правилах або на підставі вимог чинного законодавства України.

13.1.5. Проводити своїми силами на свій розсуд у будь-який час перевірку достовірності даних Учасника та зажадати від останнього документи, що підтверджують достовірність вказаних даних, або усунути від участі в Акції, відмовити такому Учаснику в участі в Акції та/або отримання Заохочення без пояснення причин, у випадках:

  • ­Вказівки Учасникомнедостовірних і/або не правильних особистих даних;
  • ­Відмови Учасника в наданні підтверджуючих його особу документів відповідно до вимог цих Правил;

13.2. Організатор не несе відповідальності за неотримання від Учасника необхідних відомостей, в тому числі з вини поштової служби, організацій зв'язку, за технічні проблеми і / або каналів зв'язку, що використовуються при проведенні Акції, а також за неможливість здійснення зв'язку з Учасником через зазначених невірних або неактуальних контактних даних.

 

14. Обов'язки Виконавця Акції.

Виконавець Акції зобов'язується:

14.1. Провести Акцію в порядку, визначеному цими Правилами.

14.2. Надати Заохочення Учасникам, відповідно до порядку, визначеному у Правилах.

 

15. Додаткові умови.

15.1. Беручі участь у цій Акції Учасник Акції підтверджує, що належним чином та у повному обсязі ознайомився з Правилами Акції, погоджуються з цими Правилами і зобов'язуються дотримуватися і виконувати їх.

15.2. Всі результати Акції та / або рішення Виконавця/Організатора є остаточними і оскарженню не підлягають та поширюються на всіх Учасників та одержувачів Заохочень.

15.3. У разі виникнення ситуації, яка допускає неоднозначне тлумачення цих Правил, і / або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором / Виконавцем Акції та оскарженню не підлягає.

15.4. Організатор/Виконавець Акції не несуть відповідальності за роботу і будь-які помилки операторів поштового, кур’єрського та телефонного зв’язку, в тому числі, але не обмежуючись, за технічні проблеми з передачею даних при використанні каналів зв’язку під час проведення Акції, роботу операторів зв’язку, будь-які помилки операторів зв’язку, внаслідок яких Учасники Акції не були повідомлені або були несвоєчасно повідомлені про право на отримання Заохочень Акції.

15.5. Організатор/Виконавець Акції не несуть відповідальності за неможливість надання Заохочень Учасникам Акції з будь-яких причин, не залежних від Виконавця/Організатора Акції, в т.ч., але не виключно, у випадку, якщо контактна адреса, ім'я та / або прізвище, номер телефону, електронна адреса або інший спосіб зв'язку з Учасником були вказані при реєстрації у програмі Клієнт METRO невірно та / або нерозбірливо, змінені тощо. При цьому, такий Учасник втрачає право на отримання Заохочення. Виконавець Акції може або зателефонувати з метою уточнення таких даних  або надіслати такому Учаснику SMS-повідомлення про надання таких уточнюючих даних. Кількість спроб Виконавця Акції зв’язатись із Учасником Акції, який здобув право на отримання Заохочення, на умовах цих Правил, не може бути більше як 3 (три) дзвінки протягом 2 (двох) робочих днів, що здійснюються в  період з 09:00 до 18:00 години.

15.6. Організатор має право вносити будь-які зміни та / або доповнення в ці Правила, в тому числі змінювати строки дії Акції, назву і кількість Заохочень, умови отримання Заохочень з розміщенням цих змін відповідно до п. 15.9. цих Правил.

15.7. Учасник Акції, який порушив умови Акції, в будь-якому випадку втрачає право на отримання Заохочення в Акції. Рішення про відмову в наданні Заохочень приймається Організатором Акції, яке є остаточним і оскарженню не підлягає.

15.8. Відповідальність Організатора/Виконавця Акції перед Учасниками, які пред'являють претензії, обмежується вартістю отриманих ними Заохочень.

  1. Інформування щодо Правил та умов Акції здійснюється за допомогою анонсування Акції та розміщення офіційних Правил Акції на Сайті.
  • 15.10.Дані Правила та умови Акції можуть бути змінені та/або доповнені Організатором протягом всього Періоду проведення Акції. Зміна та/або доповнення даних Правил та умов Акції можливі у випадку їх затвердження Організатором та їх оприлюднення у тому ж порядку, що визначений для інформування про Правила та умови Акції. Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту опублікування, якщо інше не буде спеціально визначене безпосередньо змінами/доповненнями до даних Правил.
  • 15.11.Беручи участь в Акції, Учасник тим самим дає свою згоду на обробку його персональних даних, наданих Учасником під час реєстрації у програмі Клієнт METRO, в ході участі в Акції чи у зв’язку з нею (далі – «персональні дані»).
  • 15.12.Володільцем бази персональних даних УчасниківАкції є Виконавець. Виконавець забезпечує використання персональних даних своїми працівниками відповідно до їх трудових, професійних і службових обов’язків. Доступ третіх осіб буде здійснюватись відповідно до стаття 16 Закону України «Про захист персональних даних» (далі – «Закон про захист персональних даних»), а їх передача – відповідно до положень статті 14 Закону про захист персональних даних.
  • 15.13.З персональними даними будуть вчинятися наступні дії: збирання, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання (в тому числі йспособами, зазначеними у п. 15.14 Правил) і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, блокування, знищення персональних даних.
  • 15.14.Персональні дані Учасників Акції без отримання від них окремої згоди та/або повідомлення, можуть бути передані Організатору, афілійованим з ним особам та/або третім особам, які є її незалежними провайдерами послуг, третім особам, що здійснюють безпосередню реалізацію Акції та з якими Виконавець уклав відповідний договір(включаючи передачу персональних даних за межі України в тому числі до країн, які не входять до Європейської Економічної Зони) для обробки з метою, яка вказана у цьому пункті Правил. Окрім того, передача іншим особам персональних даних Учасників Акції без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених Законом про захист персональних даних. Учасник Акції своїми діями стосовно участі в Акції підтверджує, що окреме повідомлення про такі дії з персональними даними не потребується.
  • 15.15.Персональні дані Учасників Акції будуть оброблятися з моменту їх отримання та протягом 3 (трьох) років з моменту закінчення періоду проведення Акції, після чого вони будуть знищені у зв’язку із закінченням строку зберігання персональних даних.
  • 15.16.Права Учасника як суб'єкта персональних даних. Учасник Акціїволодіє всіма правами, передбаченими законодавством, зокрема статтею 8 Закону про захист персональних даних, в тому числі, але не виключно, Учасник має право:

- на отримання відомостей про Виконавця, як володільця його персональних даних;

- вимагати від Виконавця, як володільця його персональних даних, уточнення своїх персональних даних, їх блокування або знищення в разі, якщо персональні дані є неповними, застарілими, недостовірними, незаконно отриманими або не є необхідними для заявленої мети обробки;

- вживати передбачених законом заходів щодо захисту своїх прав.

Своїми діями стосовно участі в Акції Учасник підтверджує, що він повідомлений про (і) володільця персональних даних, (іі) склад та зміст зібраних персональних даних, (ііі) його права, включаючи без обмежень права, що передбачені статтею 8 Закону України про захист персональних даних, (іv) мету збору персональних даних, та (v) осіб, яким передаються його персональні дані і не потребується надання будь-якого окремого повідомлення.

Своїми діями стосовно участі в Акції Учасник також підтверджує, що надає згоду і підтверджує, що його не потрібно окремо та додатково повідомляти про зміну, видалення чи знищення його персональних даних або обмеження доступу до них.

 

 

16. Особливості відповідальності

16.1. Всі звернення споживачів, Учасників Акції та будь-яких третіх осіб стосовно порядку та умов цієї Акції розглядаються виключно Організатором і направляються за адресою Організатора, що зазначена у цих Правилах.