Підпишіться на розсилку акційних пропозицій від METRO

Підписатися

Мобільний додаток METRO

Компанія «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» розробила мобільний додаток для операційних систем IOS та Android.

 

Завантажуйте новий додаток METRO C&C — і ви зможете відразу користуватися карткою постійного клієнта METRO, дізнаватиметеся одними з перших про вигідні акційні пропозиції, прокладатимете найкоротший шлях до найближчого магазину та завжди матимете під рукою графік роботи торговельних центрів METRO.
 
1
2
3

Незабаром можливості додатка будуть розширені новими функціями, які зроблять покупки в METRO ще зручнішими та вигіднішими.


На сьогоднішній день на кожній касі в торговельних центрах METRO встановлено 3D сканери для швидкої роботи з додатком.
 
У найближчому майбутньому за допомогою мобільного додатку можна буде робити попереднє замовлення та купувати онлайн. Крім того, зміст додатку з часом стане персоналізованим, а частоту повідомлень у ньому можна буде налаштувати самостійно.
 
На сьогоднішній день на кожній касі в торговельних центрах METRO встановлено 3D сканери для швидкої роботи з додатком.

«Мобільний додаток METRO є першим подібним проектом, реалізованим у сфері традиційної торгівлі на всій території України. Саме такі сервіси роблять нас ближчими до клієнтів, допомагають краще розуміти їхні потреби і випереджати очікування», - коментує Юлія Пилипенко, директор з продажів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». 
 
«За внутрішніми даними METRO за квітень 2016 року, більше 40% відвідувачів сайту нашої мережі заходять на нього з мобільних пристроїв, і цей відсоток продовжує зростати. З огляду на це, ми плануємо все більше уваги приділяти саме мобільним комунікаціям з клієнтами», - коментує Оксана Кулікова, керівник відділу маркетингу «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

  


Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» була заснована у 2003 році. Компанія представлена 26 торговельними центрами: 23 торговельними центрами «METRO» у найбільших містах України – Києві, Вінниці, Житомирі, Полтаві, Львові, Рівному, Івано-Франківську, Чернівцях, Кривому Розі, Маріуполі, Запоріжжі, Дніпропетровську, Харкові, Одесі та Миколаєві, та трьома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Кіровограді, Тернополі та Луцьку. На сьогоднішній день компанія об’єднує близько 3500 співробітників.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» є найбільшим німецьким інвестором в Україні. Обсяг інвестицій компанії за період з 2003 по 2016 рік перевищує 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії у 2014/2015 фінансовому році склав більше 425 млн. євро (вересень 2014 – жовтень 2015р.).

www.metro.ua

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO GROUP, однієї з провідних міжнародних торговельних компаній. У фінансовому році 2014/15 обсяг продажів компанії становив 59 мільярдів євро. Компанія представлена у більш ніж 2 000 міст у 29 країнах світу, та об’єднує більш ніж 220 000 співробітників.

Досягнення METRO GROUP базуються на незалежній діяльності сильних брендів: METRO/MAKRO Cash and Carry, міжнародного лідера у оптовій торгівлі у форматі самообслуговування; Media Markt та Saturn, лідерів ринку роздрібних продажів побутової електроніки у Європі; та гіпермаркетів Real.

www.metrogroup.de
У найближчому майбутньому за допомогою мобільного додатку можна буде робити попереднє замовлення та купувати онлайн. Крім того, зміст додатку з часом стане персоналізованим, а частоту повідомлень у ньому можна буде налаштувати самостійно.
 
На сьогоднішній день на кожній касі в торговельних центрах METRO встановлено 3D сканери для швидкої роботи з додатком.

«Мобільний додаток METRO є першим подібним проектом, реалізованим у сфері традиційної торгівлі на всій території України. Саме такі сервіси роблять нас ближчими до клієнтів, допомагають краще розуміти їхні потреби і випереджати очікування», - коментує Юлія Пилипенко, директор з продажів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». 
 
«За внутрішніми даними METRO за квітень 2016 року, більше 40% відвідувачів сайту нашої мережі заходять на нього з мобільних пристроїв, і цей відсоток продовжує зростати. З огляду на це, ми плануємо все більше уваги приділяти саме мобільним комунікаціям з клієнтами», - коментує Оксана Кулікова, керівник відділу маркетингу «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

  


Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» була заснована у 2003 році. Компанія представлена 26 торговельними центрами: 23 торговельними центрами «METRO» у найбільших містах України – Києві, Вінниці, Житомирі, Полтаві, Львові, Рівному, Івано-Франківську, Чернівцях, Кривому Розі, Маріуполі, Запоріжжі, Дніпропетровську, Харкові, Одесі та Миколаєві, та трьома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Кіровограді, Тернополі та Луцьку. На сьогоднішній день компанія об’єднує близько 3500 співробітників.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» є найбільшим німецьким інвестором в Україні. Обсяг інвестицій компанії за період з 2003 по 2016 рік перевищує 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії у 2014/2015 фінансовому році склав більше 425 млн. євро (вересень 2014 – жовтень 2015р.).

www.metro.ua

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO GROUP, однієї з провідних міжнародних торговельних компаній. У фінансовому році 2014/15 обсяг продажів компанії становив 59 мільярдів євро. Компанія представлена у більш ніж 2 000 міст у 29 країнах світу, та об’єднує більш ніж 220 000 співробітників.

Досягнення METRO GROUP базуються на незалежній діяльності сильних брендів: METRO/MAKRO Cash and Carry, міжнародного лідера у оптовій торгівлі у форматі самообслуговування; Media Markt та Saturn, лідерів ринку роздрібних продажів побутової електроніки у Європі; та гіпермаркетів Real.

www.metrogroup.de
У найближчому майбутньому за допомогою мобільного додатку можна буде робити попереднє замовлення та купувати онлайн. Крім того, зміст додатку з часом стане персоналізованим, а частоту повідомлень у ньому можна буде налаштувати самостійно.
 
На сьогоднішній день на кожній касі в торговельних центрах METRO встановлено 3D сканери для швидкої роботи з додатком.

«Мобільний додаток METRO є першим подібним проектом, реалізованим у сфері традиційної торгівлі на всій території України. Саме такі сервіси роблять нас ближчими до клієнтів, допомагають краще розуміти їхні потреби і випереджати очікування», - коментує Юлія Пилипенко, директор з продажів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». 
 
«За внутрішніми даними METRO за квітень 2016 року, більше 40% відвідувачів сайту нашої мережі заходять на нього з мобільних пристроїв, і цей відсоток продовжує зростати. З огляду на це, ми плануємо все більше уваги приділяти саме мобільним комунікаціям з клієнтами», - коментує Оксана Кулікова, керівник відділу маркетингу «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

  


Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» була заснована у 2003 році. Компанія представлена 26 торговельними центрами: 23 торговельними центрами «METRO» у найбільших містах України – Києві, Вінниці, Житомирі, Полтаві, Львові, Рівному, Івано-Франківську, Чернівцях, Кривому Розі, Маріуполі, Запоріжжі, Дніпропетровську, Харкові, Одесі та Миколаєві, та трьома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Кіровограді, Тернополі та Луцьку. На сьогоднішній день компанія об’єднує близько 3500 співробітників.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» є найбільшим німецьким інвестором в Україні. Обсяг інвестицій компанії за період з 2003 по 2016 рік перевищує 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії у 2014/2015 фінансовому році склав більше 425 млн. євро (вересень 2014 – жовтень 2015р.).

www.metro.ua

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO GROUP, однієї з провідних міжнародних торговельних компаній. У фінансовому році 2014/15 обсяг продажів компанії становив 59 мільярдів євро. Компанія представлена у більш ніж 2 000 міст у 29 країнах світу, та об’єднує більш ніж 220 000 співробітників.

Досягнення METRO GROUP базуються на незалежній діяльності сильних брендів: METRO/MAKRO Cash and Carry, міжнародного лідера у оптовій торгівлі у форматі самообслуговування; Media Markt та Saturn, лідерів ринку роздрібних продажів побутової електроніки у Європі; та гіпермаркетів Real.

www.metrogroup.de