Адаптуватися швидше, ніж «адаптивний» карантин

Як радить Ілля Сьомін, шеф-кухар ресторану Tin Tin, потрібно намітити собі чіткий план та притримуватися його або зачинятися. Іншого вибору немає.

 

В умовах кризи виживає той, кому вдається швидко реагувати на нові потреби ринку та підлаштовуватися під них. Скільки б не було у вас ресурсів, головне, — як ви їх використовуєте. Скільки б не було помилок, головне, — як швидко ви на них вчитеся.

 

Головна мета компанії METRO — бути не тільки надійним постачальником для своїх клієнтів, але й надійним партнером, передчуваючи потреби та задовольняючи їхні професійні вимоги. Тому ми підготували кілька антикризових порад на період карантину.

 

Не соромтеся просити підтримки у ваших постійних відвідувачів. Наприклад, запропонуйте придбати сертифікат на покупку у вашому закладі. Це допоможе утриматися на плаву й забезпечити собі клієнтів у майбутньому.

 

Перегляньте ціни або меню. Зосередьтеся на товарах та стравах, які можна транспортувати при доставці. Вигадайте комбо-меню та спецпропозиції, упроваджуйте промокоди та знижки. У цьому вам допоможе оновлена цінова політика METRO: крупний опт для деяких видів продукції починається від однієї єдиниці товару. Спеціальні пропозиції помічені особливою відміткою з написом «Для HoReCa - одразу опт». Щоб вигідно придбати товар, уважно перевіряйте необхідний обсяг.

 

Не бійтеся бути чесними. Розмовляйте з аудиторією, розповідайте про свої успіхи та проблеми. Прямі трансляції в соціальних мережах дозволять показати, як ви готуєте страви та яких стандартів безпеки дотримуєтесь. Прозора комунікація підкупає та викликає довіру.

 

Діджиталізуйтеся. І це стосується не тільки онлайн-продажів. METRO запустила платформу DISH.co для клієнтів HoReCa. З її допомогою ви можете створити за лічені хвилини безкоштовний сайт. Додатково сервіс дозволяє організувати процес онлайн-бронювання столиків та графік роботи закладу. Персональний менеджер від METRO завжди надасть всі потрібні консультації щодо встановлення програми.

 

Будьте в курсі трендів. Слідкуйте за блогом та сторінкою в соціальних мережах METRO та читайте статті з корисними порадами, свіжими ідеями та актуальними новинами в готельно-ресторанному сегменті.

 

Слідкуйте за професійними заходами. Відвідування фестивалів, вебінарів, виставок, кулінарних чемпіонатів дозволить розвивати бізнес та дізнаватися про досвід інших рестораторів, сучасні практики, тенденції та проблеми розвитку сфери. На YouTube-каналі METRO ви знайдете серію вебінарів, присвячених стандартам НАССР та їх впровадженню в заклади громадського харчування. Окрім того, наш партнер Асоціація шеф-кухарів України постійно проводить профільні майстер-класи та онлайн-конференції для кухарів.

 

Знайдіть надійного партнера. Щоб підтримати професійних клієнтів HoReCa у важкий період, METRO знизила суму мінімального замовлення та поріг мінімальної безкоштовної доставки, збільшила кредитні ліміти, ввела спеціалізований асортимент товарів та навіть пропонує тимчасове працевлаштування в торгових центрах компанії для персоналу.

Картка
Ще не маєте картки клієнта?
Стати клієнтом
ПРомо
Акційні пропозиції
Переглянути