Підпишіться на розсилку акційних пропозицій від METRO

Підписатися

Стань фермером з ФЕРМОВЕ!

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» розширює межі програми «Фермове», і окрім продовження співпраці з фермерськими господарствами з різних регіонів України, пропонує клієнтам мережі спробувати себе у ролі фермерів. З початку травня 2017 року в усіх торговельних центрах METRO можна придбати розсаду з професійного насіння під власною торговою маркою «Фермове».

Травень 2017, Київ – «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» представила на полицях своїх торговельних центрів розсаду дев’яти ексклюзивних сортів овочів під власною українською торговою маркою «Фермове», серед яких помідори, перець та баклажани. У рамках цього проекту компанія продовжила співпрацю з провідною аграрною компанією «Сингента Україна», що з травня 2016 року є надійним постачальником якісного насіння овочів для власної торгової марки «Фермове». Також відповідальною за забезпечення професійним насінням у рамках проекту стала ще одна всесвітньо відома селекційно-насіннєва компанія – Rijk Zwaan.

Завдяки цим відомим у своїй галузі компаніям, поля Київської області засіваються якісним насінням, яке, в свою чергу, дбайливо вирощують й перетворюють на розсаду місцеві фермери. Коли розсада підростає до відповідних розмірів, вона потрапляє на полиці торговельних центрів METRO, де окрім яскравої презентації, усі бажаючі можуть ознайомитися із детальною характеристикою і призначенням кожного із сортів розсади.

Нагадуємо, що програма «Фермове» спрямована на підтримку фермерства та культури здорового харчування в Україні. Програма здійснюється у співпраці з Міністерством аграрної політики та продовольства України. Завдяки цій програмі українські фермери отримують вигідну можливість збуту своєї продукції через глобальну торгову мережу METRO, а споживач – можливість придбати якісну українську продукцію за доступними цінами.

Планується, що  «Фермове» стане глобальною платформою для вирощування та реалізації фруктів та овочів для українського ринку, а також для експорту до країн Європейського Союзу. 

METRO_Fermove_2
large1
large3
large5

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry  у Києві, Одесі, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Тернополі та Луцьку. За понад 13 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2015/2016 фінансовий рік (жовтень 2015 р. – вересень 2016р.) склав 425 млн. євро.