Підпишіться на розсилку акційних пропозицій від METRO

Підписатися

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та ARBER Fashion Group оголошують про стратегічне партнерство

У рамках впровадження стратегічного плану розвитку нашої компанії, та згідно з філософією «ОПТ для всіх», «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» підписала меморандум про стратегічну співпрацю з «Arber Fashion Group» (AFG)

У рамках впровадження стратегічного плану розвитку нашої компанії, та згідно з філософією «ОПТ для всіх», «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» підписала меморандум про стратегічну співпрацю з «Arber Fashion Group» (AFG), з метою запропонувати нашим клієнтам якісний одяг за доступними цінами, та підтримати місцевих виробників і постачальників галузі легкої промисловості.

З огляду на успішний досвід концепції «ШАФА» з потужною системою власних закупівель та постачання товарів, розробленою командою управління закупівель  «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»,  Arber Fashion Group вбачає великий потенціал у розвитку цієї концепції, адже це дозволить зробити якісний одяг українського виробництва більш доступним для покупців.

Згідно з цим проектом, AFG стане якірним орендарем у багатьох торговельних центрах METRO в Україні, відкривши магазини одягу під власним брендом F'91. Перші п’ять пілотних магазинів одягу площею від 500 до 700 м2   відкриються у листопаді 2016 року у всіх торговельних центрах METRO у Києві та у ТЦ METRO Полтава. До кінця 2017 року компанія Arber Fashion Group планує відкрити магазини одягу F'91 у більшості торговельних центрах METRO в Україні.

Цей проект направлений на досягнення максимальної синергії операційної діяльності обох компаній: професійної експертизи Arber Fashion Group у сфері створення і виробництва комерційних колекцій одягу, мерчандайзингу та сервісу у торговельному залі та міжнародного досвіду METRO у сфері маркетингу, глобальної логістики та управління масштабними проектами рітейлу.

В магазинах F'91 буде представлений широкий асортимент актуальних і доступних колекцій одягу та аксесуарів для чоловіків і жінок, до якого входитиме як одяг власних торгових марок «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», так і товари з власних колекцій AFG.


Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» була заснована у 2003 році. Компанія представлена 26 торговельними центрами: 23 торговельними центрами «METRO» у найбільших містах України – Києві, Вінниці, Житомирі, Полтаві, Львові, Рівному, Івано-Франківську, Чернівцях, Кривому Розі, Маріуполі, Запоріжжі, Дніпропетровську, Харкові, Одесі та Миколаєві, та трьома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Кіровограді, Тернополі та Луцьку. На сьогоднішній день компанія об’єднує близько 3500 співробітників.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» є найбільшим німецьким інвестором в Україні. Обсяг інвестицій компанії за період з 2003 по 2016 рік перевищує 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії у 2014/2015 фінансовому році склав більше 425 млн. євро (вересень 2014 – жовтень 2015р.).

www.metro.ua

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO GROUP, однієї з провідних міжнародних торговельних компаній. У фінансовому році 2014/15 обсяг продажів компанії становив 59 мільярдів євро. Компанія представлена у більш ніж 2 000 міст у 25 країнах світу, та об’єднує більш ніж 220 000 співробітників.

Досягнення METRO GROUP базуються на незалежній діяльності сильних брендів: METRO/MAKRO Cash and Carry, міжнародного лідера у оптовій торгівлі у форматі самообслуговування; Media Markt та Saturn, лідерів ринку роздрібних продажів побутової електроніки у Європі; та гіпермаркетів Real.

www.metrogroup.de