Нове десятиліття METRO починає з принципового оновлення комунікації

 

Глобальна амбіція компанії METRO, як у світі, так і в Україні зокрема – бути надійним партнером та  постачальником для більш ніж 16 млн. клієнтів компанії у  світі. Маючи понад 55 років успішного бізнесу у 34 країнах,  компанія навчилася не тільки прислухатися, а й  передчувати потреби клієнтів, задовольняючи їхні  професійні вимоги та розвиваючи свій бізнес разом з ними. За цей час  METRO стала топовим постачальником і  партнером для HoReCa (ресторанів, кафе, готелів, кейтерингових компаній, тощо) в Німеччині, Португалії, Франції, Іспанії, Італії та багатьох інших країнах світу.

 

Вбачаючи великий потенціал  розвитку сфери HoReCa і в Україні, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має на  меті допомагати своїм клієнтам розвивати їх бізнес та ставати успішними, залучаючи  найкращі практики своєї міжнародної експертизи.  Запуск власного онлайн-магазину  shop.metro.ua для професійних клієнтів HoReCa, можливість безкоштовного  створення веб-сторінок ресторанів за допомогою онлайн-конструктора сайтів,  впровадження  інструментів для онлайн-резервування столів – ряд успішних кроків  компанії у реалізації багаторічної стратегії щодо розвитку бізнесу HoReCa в Україні. 

 

Ще одне завдання – розвиток бізнесу для кінцевих споживачів, які залишаються дуже важливою для компанії групою клієнтів. Щоб відповідати їх очікуванням, ще у  2016 році у компанії розпочався проект перегляду цін, мета – стати лідером за низькими цінами на ринку українського рітейлу  з широким асортиментом  високоякісних продуктів та великою часткою імпорту. 

 

Яким чином ці дві різні групи покупців опинилися в спільному колі інтересів компанії?  Що їх приводить до METRO? Відповіді на ці питання і сформували новий стиль  комунікації. По-перше, клієнти приходять у пошуку специфічних продуктів і знаходять їх серед  широкого асортименту товарів та продуктів власного імпорту METRO, довіряючи  високим стандартам якості провідної міжнародної компанії. По-друге, кожен покупець  може скористатись оптовими цінами, які стартують уже від двох одиниць товару. По-третє, один похід у METRO замінює виснажливий шопінг у декількох супермаркетах,  адже тут можна придбати не лише їжу, а й різноманітні товари для декору, посуд,  меблі, текстиль, ресторанне кухонне обладнання та аксесуари.   

 

Та є ще дещо, крім раціональних аргументів. В METRO приходять люди, які справді  люблять готувати. На кухні відомого ресторану чи вдома для рідних – вони вимогливі  до себе та до інгредієнтів, які використовують. Чим стане кожен продукт – залежить  лише від покупця, до рук якого він потрапить. І це різноманіття долі продуктів на кухнях наших клієнтів стало основою комунікації – «Для ресторанів та кулінарних фанів».

 

Про це ролик, який дає старт новій платформі. Історія цілком могла б трапитися в  одному з центрів оптової торгівлі METRO, так як щоденно безліч професійних кухарів  зустрічається там з фанами кулінарії, де вони пліч-о-пліч обирають продукти для  своїх майбутніх кулінарних звершень. 

 

Саме тому одним з головних героїв відео став не актор, а реальний шеф-кухар –  Володимир Ярославський, співвласник ресторану Lucky, один із 25 найкращих шеф- кухарів України, а також експерт і суддя багатьох телевізійних кулінарних проектів.  А у кулінарному змаганні, яке виникає між турботливим татом і шеф-кухарем  перемагає, звісно ж… любов до своєї справи.

Картка
Ще не маєте картки клієнта?
Стати клієнтом
Customer Card
ПРомо
Акційні пропозиції
Переглянути
Offers
Картка
Ще не маєте картки клієнта?
Стати клієнтом
Customer Card
ПРомо
Акційні пропозиції
Переглянути
Offers