Нове десятиліття METRO починає з принципового оновлення комунікації
Глобальна амбіція компанії METRO, як у світі, так і в Україні зокрема – бути надійним партнером та постачальником для більш ніж 16 млн. клієнтів компанії у світі. Маючи понад 55 років успішного бізнесу у 34 країнах, компанія навчилася не тільки прислухатися, а й передчувати потреби клієнтів, задовольняючи їхні професійні вимоги та розвиваючи свій бізнес разом з ними. За цей час METRO стала топовим постачальником і партнером для HoReCa (ресторанів, кафе, готелів, кейтерингових компаній, тощо) в Німеччині, Португалії, Франції, Іспанії, Італії та багатьох інших країнах світу.
Вбачаючи великий потенціал розвитку сфери HoReCa і в Україні, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має на меті допомагати своїм клієнтам розвивати їх бізнес та ставати успішними, залучаючи найкращі практики своєї міжнародної експертизи. Запуск власного онлайн-магазину shop.metro.ua для професійних клієнтів HoReCa, можливість безкоштовного створення веб-сторінок ресторанів за допомогою онлайн-конструктора сайтів, впровадження інструментів для онлайн-резервування столів – ряд успішних кроків компанії у реалізації багаторічної стратегії щодо розвитку бізнесу HoReCa в Україні.
Ще одне завдання – розвиток бізнесу для кінцевих споживачів, які залишаються дуже важливою для компанії групою клієнтів. Щоб відповідати їх очікуванням, ще у 2016 році у компанії розпочався проект перегляду цін, мета – стати лідером за низькими цінами на ринку українського рітейлу з широким асортиментом високоякісних продуктів та великою часткою імпорту.
Яким чином ці дві різні групи покупців опинилися в спільному колі інтересів компанії? Що їх приводить до METRO? Відповіді на ці питання і сформували новий стиль комунікації. По-перше, клієнти приходять у пошуку специфічних продуктів і знаходять їх серед широкого асортименту товарів та продуктів власного імпорту METRO, довіряючи високим стандартам якості провідної міжнародної компанії. По-друге, кожен покупець може скористатись оптовими цінами, які стартують уже від двох одиниць товару. По-третє, один похід у METRO замінює виснажливий шопінг у декількох супермаркетах, адже тут можна придбати не лише їжу, а й різноманітні товари для декору, посуд, меблі, текстиль, ресторанне кухонне обладнання та аксесуари.
Та є ще дещо, крім раціональних аргументів. В METRO приходять люди, які справді люблять готувати. На кухні відомого ресторану чи вдома для рідних – вони вимогливі до себе та до інгредієнтів, які використовують. Чим стане кожен продукт – залежить лише від покупця, до рук якого він потрапить. І це різноманіття долі продуктів на кухнях наших клієнтів стало основою комунікації – «Для ресторанів та кулінарних фанів».
Про це ролик, який дає старт новій платформі. Історія цілком могла б трапитися в одному з центрів оптової торгівлі METRO, так як щоденно безліч професійних кухарів зустрічається там з фанами кулінарії, де вони пліч-о-пліч обирають продукти для своїх майбутніх кулінарних звершень.
Саме тому одним з головних героїв відео став не актор, а реальний шеф-кухар – Володимир Ярославський, співвласник ресторану Lucky, один із 25 найкращих шеф- кухарів України, а також експерт і суддя багатьох телевізійних кулінарних проектів. А у кулінарному змаганні, яке виникає між турботливим татом і шеф-кухарем перемагає, звісно ж… любов до своєї справи.