Нове десятиліття METRO починає з принципового оновлення комунікації

 

Глобальна амбіція компанії METRO, як у світі, так і в Україні зокрема – бути надійним партнером та  постачальником для більш ніж 16 млн. клієнтів компанії у  світі. Маючи понад 55 років успішного бізнесу у 34 країнах,  компанія навчилася не тільки прислухатися, а й  передчувати потреби клієнтів, задовольняючи їхні  професійні вимоги та розвиваючи свій бізнес разом з ними. За цей час  METRO стала топовим постачальником і  партнером для HoReCa (ресторанів, кафе, готелів, кейтерингових компаній, тощо) в Німеччині, Португалії, Франції, Іспанії, Італії та багатьох інших країнах світу.

 

Вбачаючи великий потенціал  розвитку сфери HoReCa і в Україні, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має на  меті допомагати своїм клієнтам розвивати їх бізнес та ставати успішними, залучаючи  найкращі практики своєї міжнародної експертизи.  Запуск власного онлайн-магазину  shop.metro.ua для професійних клієнтів HoReCa, можливість безкоштовного  створення веб-сторінок ресторанів за допомогою онлайн-конструктора сайтів,  впровадження  інструментів для онлайн-резервування столів – ряд успішних кроків  компанії у реалізації багаторічної стратегії щодо розвитку бізнесу HoReCa в Україні. 

 

Ще одне завдання – розвиток бізнесу для кінцевих споживачів, які залишаються дуже важливою для компанії групою клієнтів. Щоб відповідати їх очікуванням, ще у  2016 році у компанії розпочався проект перегляду цін, мета – стати лідером за низькими цінами на ринку українського рітейлу  з широким асортиментом  високоякісних продуктів та великою часткою імпорту. 

 

Яким чином ці дві різні групи покупців опинилися в спільному колі інтересів компанії?  Що їх приводить до METRO? Відповіді на ці питання і сформували новий стиль  комунікації. По-перше, клієнти приходять у пошуку специфічних продуктів і знаходять їх серед  широкого асортименту товарів та продуктів власного імпорту METRO, довіряючи  високим стандартам якості провідної міжнародної компанії. По-друге, кожен покупець  може скористатись оптовими цінами, які стартують уже від двох одиниць товару. По-третє, один похід у METRO замінює виснажливий шопінг у декількох супермаркетах,  адже тут можна придбати не лише їжу, а й різноманітні товари для декору, посуд,  меблі, текстиль, ресторанне кухонне обладнання та аксесуари.   

 

Та є ще дещо, крім раціональних аргументів. В METRO приходять люди, які справді  люблять готувати. На кухні відомого ресторану чи вдома для рідних – вони вимогливі  до себе та до інгредієнтів, які використовують. Чим стане кожен продукт – залежить  лише від покупця, до рук якого він потрапить. І це різноманіття долі продуктів на кухнях наших клієнтів стало основою комунікації – «Для ресторанів та кулінарних фанів».

 

Про це ролик, який дає старт новій платформі. Історія цілком могла б трапитися в  одному з центрів оптової торгівлі METRO, так як щоденно безліч професійних кухарів  зустрічається там з фанами кулінарії, де вони пліч-о-пліч обирають продукти для  своїх майбутніх кулінарних звершень. 

 

Саме тому одним з головних героїв відео став не актор, а реальний шеф-кухар –  Володимир Ярославський, співвласник ресторану Lucky, один із 25 найкращих шеф- кухарів України, а також експерт і суддя багатьох телевізійних кулінарних проектів.  А у кулінарному змаганні, яке виникає між турботливим татом і шеф-кухарем  перемагає, звісно ж… любов до своєї справи.